Křesťanský aktivismus

Boj proti potratům, homosexuálům, komunistům, ... angažujete se v něčem takovém? Má to cenu? Není to předem prohraný boj? Ježíš nám přece neslíbil politické vítězství. Čím více se tomu poslední dobou věnuju, tím větší depresi propadám. Nepřátelé už dávno vyhráli. Ty ideologie jsou samoreplikující. Nedají se vymýtit. A za jaký cíl se vlastně vlastně bojuje? Světa bez těchto ideologií? Politicky se nedá vyhrát.

mdo palcov 24.2.2019

komentáře: (108)


palcov 28.2.2019

Spíše jsem narážel na nesmyslnost aktivismu jako takového a zda má podle z vás nějaký křesťanský politický aktivismus smysl. Maximálně tak petice .. https://podporamanzelstvi.cz/wordpress/index.php/mapa-peticnich-mist/ aby se vědělo o našich názorech a podle mého názorech všech normálních lidí ale to je tak maximum kde bych to chápal.

tweetyna 2.3.2019

Boj...a co evangelizace? Koukni na youtube kanal vyvysitjezise

josef79 2.3.2019

Vesmirek-Jaktože není třetí pohlaví? Je to křesťan mimozemšťan:) Ve Vatikánu prohlásili, že by nabídli křesťanství i mimozešťanům, takže máš hned třetí pohlaví:)))

josef79 2.3.2019

Zajímavý článek je zde: http://extrastory.cz/papez-frantisek-chysta-zasadni-prohlaseni-na-mimozemstany-jsme-pripraveni.html

tweetyna 2.3.2019

Nooo...demoni sem preci neprijdou jako certi z pekel...lide jsou uz leta vyucovani televizi a medii k tomu, aby prijali teorii existence mimozemstanu a cekali od nich spasu...

josef79 2.3.2019

Asi jste si nestačili všimnout, že ten článek je pěkně starej. A samozřejmě k nám nikdo nezavítal, proč taky. Máme přece elitu a ta nás vede ..do ráje :) a to nám musí stačit

palcov 10.4.2019

Tak jo, přihřeji tady trochu té tématické polívky: http://www.radiovaticana.cz/clanek.php?id=29244

teolog 11.11.2019

Nepřátele máme milovat. Zkusit je pochopit a nabídnout jim něco lepšího. Ne agresi, despekt apod.

Politický aktivismus je podle mých zkušeností náplní zoufalců, kteří se necítí šťastní a potřebují si svou negaci projektovat do >něčeho vyššího>.

avazu 3.1.2020

Jediný boj, který můžete vést je mít víc děti než mají oni ( jakiykoliv hříšník ) kde nejsou děti rodičů věřících pravdivě v Boha, tam je nemocná společenost.

candus 20.6.2021

Dřív jsem byl v práci hodně vyhraněný proti homosexualitě apod. Nyní už nevidím moc smysl proti tomu v nevěřícím světě bojovat, hlavně proto, že jako česká církev zatím nenabízíme moc alternativu. Věřím, že někteří homosexuálové mohou být osvobozeni, ale ne všem se to podaří.

candus 20.6.2021

Vidím, že hnutí LGBT je tak protikřesťanské hlavně proto, že nám vyčítají nesnášenlivost. Což je pravda, že církev by měla být místem přijetí, a ne nesnášenlivosti, přestože je třeba nemlčet ani o hříchu.

danka_usata 21.6.2021

Souhlas...a- pokud jsem křesťan a gay zároveň nejsem obrácený křesťan + vyloženě je to posouzeno jako hřích. Prostě to nejde. b- církev nemůže být ke všemu tolerantní, ztratila by slanou chuť...a sama dokonce předpokládá, že se členové budou muset některých požitků a spol vzdát c- ráda argumentuji evolucí... až matka příroda vyvine člověka do té míry, že se budou moci rozmnožovat 2 muži/ženy, tak pak už to nebude sodomie...zatím se mu vyvíjí jen >mozek> a s tím spojené zkazky, že je to přirozené.....přitom i některým ateistům to přijde zvrácené... co tam, že to nebude pokračovat třeba láskou mezi živ. druhy a pokusy legalizovat toto. d)existují svědectví gayů a jejich vysvobození...všichni si říct nedají. ... nicméně nikdo není bez hříchu, takže nepřijímat je, není ok..ale pokud se toho nebudou chtít vzdát, tak co pak?

danka_usata 21.6.2021

Bůh to označuje za sodomii, nepřirozené obcování a Ježíš říká, že kdo to provozuje a nepřestane, tak nevejde do království nebeského. Já z nich nic nedělám, oni se znevažují a zdriskreditovali sami. Jo a mohl bys své tvrzení, že to není hanebnost a buh spasí sodomity podložit biblí, kde se o tom zmiňuje?

gaffer 21.6.2021

:D :D :D konečně něco zajímavého! takže a: pokud jsem křesťan a gay, tak to není hřích, páč (a teďka vám tohle stoprocentně vystřelí mozek) - být homosexuálem (jako real one) není volba, to máte prostě dané geneticky a pak prostředím, a projeví se to na přelomu dětství, tzn. nazývat něco, na co ten daný jedinec nemá vliv, hříchem mi přijde trochu mimo mísu; b: církev nemůže být ke všemu tolerantní, to je pravda, ale homosexualita není vražda dámy a pánové, ti lidi tím nikomu neubližujou :D + je to to prostě dané, není to jejich volba, prakticky je ta láska identická jako láska heterosexuálního páru (s tím rozdílem, že teda mají rozdílné pohlaví), to že vám to možná nepřijde přirozené, je hezké, máte na to plné právo, ale to co je přijímáno společnností se prostě v čase mění (sto let zpět by vám nepřišel přirozený černoch podnikatel) a církev by tyhle změny podle mého měla reflektovat a jak si zcela jistě všimnete - i církev v čase to co vnímá jako >normální> mění

danka_usata 21.6.2021

PS: jestli nechápeš plně téma, že se bavíme o lgbt, kteří zároveň tvrdí, že jsou křesťané a že to bůh akceptuje....tak radši vychladni, špekoune.

gaffer 21.6.2021

c: evoluce? a co lidi co jsou například postižení, ti nemají teda logicky právo na vztah a lásku, páč je přiroda kopla do zadku? d: existují také svědectví gayů co jsou úplně normální lidé, například vychovali i dítě a všechno tam bylo v pohodě
je třeba rozlišovat mezi homosexualitou a pseudohomosexualitou, to co je v bibli já osobně vnímám jako popis nějakých sexuálních choutek, kdy daný jedinec je natolik znuděný normální sexem, že experimentuje se stejným pohlavím, stejně jak můžeme vidět v dnešní době, že normální heterosexuální jedinci například vyhledávájí dětskou pornografii apod.

gaffer 21.6.2021

já osobně jsem věřící, ale nikdo mi nedokázal >problematiku> homosexuality vysvětlit natolik, abych měla dostatek argumentů a mohla říct >je to fakt blbý> páč mi to fakt blbý nepřijde, argumentovat tím, že je to napsané v bibli je sice cute, ale v bibli je taky napsané, že holka která menstruuje, by měla být odloučená od společnosti, protože je nečistá, nepřijde mi, že bychom to praktikovali v dnešní době, protože jak jsem psala výše, církev reaguje na normy společnosti, stejně jako si myslím, že by měla reagovat co se tady toho týče, protože reálně nemá dostatek argumentů proč by to měl být problém

danka_usata 21.6.2021

A) Je to hřích...a volbu máš...🤔 B) hřích jako hřích...Bůh nerozlišuje stupně společenské difamace jako lidé.... 😹 To je fakt, že se časy mění, ale některé věci zůstávají neměnné. Viz. Evoluce.... máš to i v českém právním řádu, že manželství je svátek může a ženy, za účelem založení rodiny (PS: církevní sňatek má par. 666)...nedávno smetl i evropský dvůr pro lidská práva případ, kdy si dva francouzští gayové stěžovali, že je úřady diskriminují, myslím proto, že jejich vztah nechce označit jako manželství...no a eslp to svrhnul ze stolu, takže utrpěli nos. Takže asi tak, k vývoji...pokud bys měl zájem, můžu ten rozsudek vyhledat, rozhodlo se nedávno.

danka_usata 21.6.2021

Evropský soud mankotee...C) postižení se většinou namnožit nohou, ale asi o to nemají zájem...🤷‍♂️ A chtěl bys, aby tví dva rodiče měli IQ 70 a nebyli by schopni se o tebe starat? D) no... víš to je jakoby s říkal, že nemůžeš jíst cukr, a pak sis dal čokoládu a tvrdil mi, že hlavní složka je kakao a ten cukr tak nemůže působit....😹😹😹....no jo, a pak tam taky je, že je lepší si odříznout úd a vejít zmrzačený než hřešit a nevejit..no tak.

gaffer 21.6.2021

A: ta volba tam není, jak říkám, bavíme se o homosexualitě, ne pseudohomosexualitě. Vy jste se snad rozhodla, že vás bude přitahovat mužské pohlaví? :D B: některé věci zůstavají neměnné, to ano, ale do této kategorie řadíme zatím jen dogma, Bůh si myslím rozlišuje hodně věcí, protože pokud by jel podle >hřích bum bác to, hřích bum bác ono>, asi těžko by byl někdo spasen :D a tak nějak to popírá vnímání Boha jako Lásky. C: úřady homosexuální páry reálně diskriminují, registrované partnerství je cár papíru, kterým tak maxiálně podepíšou, že spolu chodí, nějaké reálné práva jim z toho fakt neplynou. Osobně nemám absolutně problém s tím, aby měli >manželství>, tedy právně stejné práva jako heterosexuální pár, akorát bych tomu říkala jinak než >manželství> aby v těch pojmech nebyl binec. Ten rozsudek smysl dává, nemusíte mi ho posílat :D jelikož právně jejich vztah označit jako manželství nelze, jelikož ještě není právně ukotveno.

gaffer 21.6.2021

Postižení lidé se normálně rozmnožují. Nevím z jakých dat vycházíte. Takže mi chcete říct, žekdyž mám menstruaci a reálně chodím mezi lidmi, je to hřích (je to přece v bibli) a že bych si měla nechat odstranit vaječníky, abych došla do nebe?

gaffer 21.6.2021

Hřích mimochodem je vědomé a svobodné porušení Božího zákona. Na sexuální orientaci se to tedy vztahuje těžko.

danka_usata 21.6.2021

No a ty sis vybral sám, že tu budeš prudit nebo ses už takovej narodil? Já uporoznuji, že evropský soud pro lidská práva, který homosexuálům nevyhověl je soud světský, takže lidé mají na homosexuály poměrně konzistentní názor. A prosím...je ještě jiných asi 70 pohlavních identit...ti lidi se tak narodili nebo si to vybrali? Přece když je homosexualita vrozená, tak co těch x dalších identit!? Nediskriminujeme je nad homosexuály, když jim dáváme výsady a ostatním identitami né? Jak by se nazýval sňatek transsexuála a intersexuala? To byste musel všechno redefinovat vše.

danka_usata 21.6.2021

Na tu asi ne, ale na spojení pohlavních ústrojí stejných pohlaví se hřích vztahuje....a hřeší se i v myšlenkách. Myslím si, že věřící nejste, děkuji za podnětnou diskuzi. Ať vám Bůh žehná.

danka_usata 21.6.2021

Rozhodně si vaječníky rvát nemusíte, ani kastrovat se nemusíte...to jste tedy asi tajy moc rozumu nepobral teda. 🤔🤔🤔

gaffer 21.6.2021

Pokud diskuzi říkáte prudění, pak jsem se tak rozhodla. Lidé na homosexuály poměrně konzistentní názor nemají. očividně žijeme na jiné planetě. Homosexualita je vrozená, transexuální lidé také jsou, divila byste se, dokonce se rodí i lidé, co mají biologicky obě pohlaví (očividně si to v děloze zvolili). Kde dáváme homosexuálům výstrahy? :D na spojení pohlavních ústrojí se podle mě hřích vztahuje za předpokladu, že se jedná o sexuální praktiku z nudy, nikoliv projev sexuality člověka. Hřeší se i v myšlenkách, samozřejmě, ale sexualita je lidem přirozená. Jak lidem s heterosexuální orientací, tak lidem s homosecuální. Myslet si, že nejsem věřící, klidně si to myslete, právo na to máte. Ale nezapomeňte, že v bibli je >nesuď, abys nebyl souzen>. Také děkuji za podnětnou diskuzi (zcela upřímně), mějte hezký zbytek večera.

gaffer 21.6.2021

oprava - výsady

danka_usata 21.6.2021

No právě... já to chápu jinak šmudlo, takže mě nesuď, abys nebyl souzen. 🤔

danka_usata 21.6.2021

Už z toho, jak si myslíš, že si člověk volí tělo a pohlaví, tak to není vůbec křesťanská představa. Do jakého sboru chodíš?

gaffer 21.6.2021

Já vás nesoudím, jenom jsem se zapojila do debaty :D. Máte právo na jakýkoliv názor. Do jakého sboru? Jsem katolík, jenom se snažím o věcech přemýšlet a postoje definovat. Jenom´proto, že to církev říká, neznamená, že to tak ve skutečnosti je. Jenom se snažím actually hlásat to, co vnímám já jako pravdu, nikoliv to, co mi bylo nacpáno do hlavy, aniž bych věděla proč to tak je. Pokud má církev ve věcech pravdu, lze k tomu po logických argumentech dojít, jelikož hlásají tu jedinou Pravdu. Myslím si, že ptát se na otázky a hledat, jak věci by nemělo logicky ovlivňovat můj vztah s Bohem, protože ten musí být založený na pravdě, tzn. pokud nechápu, proč církev tak brojí proti homosexuálům a ptám se a diskutuji, pochybuji, že s tím má Bůh nějaký problém, protože takhle činím v pravdě :D špatně by bylo říkat, že jsem proti homosexuálům, protože vnitřně prostě nejsem a lhát se co? Lhát se přece nemá.

danka_usata 21.6.2021

Mluvil podle vás Ježíš pravdu? Homosexuálové jsou sodomite, i kdyby dělali smutné oči, že je to vrozené a že si to nevybrali a že mají jednoho partnera, se kterým mají pejska.. Pokud někdo tvrdí, že je křesťan a zároveň je gay , transsexuál, lesba nebo intersexual, tak asi není pravý křesťan. Pravda někdy není to, co chceš slyšet. Bůh akceptuje tvé rozhodnutí, pak nebreč za svoje rozhodnutí. Podívej se do bible na tu pravdu, zkonfrontuj to s tím, co jsi říkala a pak si tom promluv s Bohem. Hele, podívej, já jsem se rozhodla, že po tučným a cukru nebudu tloustnout a to je moje pravda a jelikož si to myslím, tak to musí být pravda...i když to pravda není...asi tak moc validní je tvůj argument...

gaffer 21.6.2021

Ježíš podle mě pravdu mluvil, tuším ale, že se konkrétně o homosexuálech on sám nikdy nevyjádřil. Homosexuálové nejsou sodomité, pokud máte alespoň nějaké základy psychologie, tak musíte vědět, že to prostě není volba :D stejně jako vaše nebo moje sexuální orientace. Tečka. To není otázka spekulace, to je v dnešní době fakt. Pravda klidně nemusí být to co chci slyšet, stejně jako nemusí být pravda to, co chcete slyšet vy. Za svá rozhodnutí přijímám plnou zodpovědnost, rozhodně nad nimi nebrečím. Do bible jsem se dívala :D s Bohem to řeším a stejně si pořád nemyslím, že máte pravdu. Pokud jste se rozhodla, že po cukru nebudete tloustnou, je logické, že i když je to vaše pravda, obecná pravda to není. O tom já ale nemluvila. Já mluvila o kritickém myšlení, které je důležité všude, i co se církve týče.

danka_usata 21.6.2021

Můžete mi říci, z čeho dovozujes, tě nemyslím kriticky? Já myslím, že Ježíš mluvil o homosexuálech. Pokud se podíváte na evangelií, tak ta upozorňují na dobu a lidi, kteří se odvrací od pravdy k tomu, co se jim zrovna hodí. No....a je to tu. Kat jsem právě četla i jiné názory psychologů, kteří tvrdí, že sexuální úchylky jsou u dětí způsobeny nezahojenymi traumaty v dětství či špatnou výchovou - zanedbávání nebo špatnými rodinnými konstelacemi. Ty děti potom nemají sebevědomí a sebehodnotu.

gaffer 21.6.2021

Minimálně z padesáti procent je to dáno i geneticky, vliv na to má samozřejmě i prostředí. Ale třeba když má někdo předpoklady k ADHD, vlivem dejme tomu 30% prostředí se mu ADHD rozvine, taky neříkáme, že se pro ADHD rozhodl. Ukažte mi tu konkrétní pasáž, kde konkrétně Ježíš o konkrétně homosexuálech mluví, prosím. Zdá uvažujete kriticky absolutně netuším :D také jsem vás z ničeho neobviňovala. Mluvila jsem čistě o sobě, takže bych vás ráda poprosila, abyste si ty věci opravdu nevztahovala na sebe. Snažím se diskutovat, nemám absolutně žádnou potřebu vás urážet, nebo být pasivně agresivní.

danka_usata 21.6.2021

https://www.iapsa.cz/home/odkazy/k-lecbe-poruch-pohlavni-identifikace-v-detstvi-a-adolescenci

danka_usata 21.6.2021

http://www.reformace.cz/zod-cislo-108/homosexualita-co-o-ni-rika-buh.

danka_usata 21.6.2021

https://www.focusonthefamily.com/get-help/what-does-the-bible-say-about-homosexuality/ ...tady máte i brožuru na 24stran, která toto téma zpracovává. I argument, že v písmu není napsána >homosexualita>.

gaffer 22.6.2021

Ten první článek absolutně nepopírá co jsem napsala. Spíše naopak, jednak se věnuje transsexualitě, ale dobře. Každopádně věta >dnes už vědci ví, že vrozené interaguje s prostředím> prakticky podporuje můj argument výše. Stejně jako ten další článek říká, že Ježíš vlastně o homosexuálech nemluvil. To, že se to vyskytuje v novém zákoně neznamená, že to Ježíš řekl. Já nikde neřekla, že v písmu není slovo >homosexualita>, páč není. Celá ta brožura jde smést jednou větou a to že se postoj historicky vyvíjel. Homosexuálové byli pořád (12% v populaci není zanedbatelné číslo), akorát k nim společnost přistupovala mírně agresivně (máš vztah s chlapem? Hřích! Smrt!). Je logické, že když je společnost potlačovala, těžko najdeme někde jejich práva. Stejně jako u černochů. Taky je několik stovek let lidé brali jako otroky a nic víc. Bohužel mi ani 24 stránková brožura, která se tomu tématu ani nevěnuje pořádně, oči >neotevřela>.

danka_usata 22.6.2021

....přečtetě si články ještě jednou. Můžete být dokonce proaktivní a zkusit vyhledat relevantní literaturu.Budu se za Vás modlit. Ať vám bůh žehná. A to se vyplatí!

gaffer 22.6.2021

Četla jsem, pořád stejná reakce. Snažím se být proaktivní :D nemusíte se vůbec bát. Relevantní literatura je skvělý zdroj, nicméně vaše články jsou bych řekla na hraně (vyjma toho jednoho co se okrajově týká našeho tématu). Za modlitbu díky, cením. Ať vám Bůh žehná také. Zcela jistě se to vyplatí.

gaffer 22.6.2021

lol

kofola4 24.6.2021

Souhlasím s Gaffer. Akorát registrované partnerství pár práv dává, např. dědit po zemřelém partnerovi/-ce (https://www.penize.cz/spotrebitel/314778-registrovane-partnerstvi-neni-manzelstvi-prava-povinnosti-majetek).
Homosexualita existuje i u zvířaT (https://radiozurnal.rozhlas.cz/simpanzi-albatrosi-delfini-homosexualita-je-u-zvirat-bezna-6235197). Hřeší zvířata?

oliv 25.6.2021

Já s názorem Gatfer nesouhlasím sex mimo manžewlství je hřích a homosexuálové se přece nemohou brát!!!!Nebo posvátný svazek manželský uznávají jen katolíci?!

oliv 25.6.2021

Každý si to musí srovnat sám se svým svědomím...:-)

oliv 25.6.2021

a lhát se co? Lhát se přece nemá....Gaffer...tento její výraz mi připomíná vyjadřování VESMIRKA je to náhoda a nebo jeho nový profil další?!

oliv 25.6.2021

Taky mi veselej byli podezřelé ze na to abys to byl ty je moc slušná;-) ale ten výraz pouzivas často! !!

oliv 25.6.2021

Registrované partnerství pro mě není posvatny svazek manželský a tečka:-)

kofola4 25.6.2021

To, že homosexuálové nemůžou uzavřít manželství, není jejich vina (kromě těch nepřiznaných homosexuálů, kteří paradoxně proti homosexualitě bojují), to je vina heterosexuálů. Když uzavřou registrované partnerství nebo aspoň žijí v dlouhodobém vztahu, tak jejich sex není problém.

oliv 25.6.2021

Ono je to logické manželství je svatost. .
Tu nemohou obdrzet lidé co hřeší sodomii:-(

oliv 25.6.2021

Jasně mirku že orální a analni sex je špatně. ..nepřípustný nevede přece k početí dítěte! !!a prito se to nemá takto dělat tfuj!!!:-(:-(
A v katolickém kostele ještě nikdy neodali homosexuální pár. ..z hlediska katolickém cirkve je to naprosto nepřípustné! !!!a ja se řídím jejich učením s proto homosexualni styk nejspíš analni..jak jsi tu zminoval u hetero...take považují za nepřípustný a hrisny stejně jako orální sex!!!bůh stvořil adama a evu jako pár a hen tak je to přirozené a správné se párovat! !;-)♥♥♥

kofola4 26.6.2021

Oliv, o tom je tenhle pěkný příběh: https://www.youtube.com/watch?v=mwAm6WjoKss .

kofola4 26.6.2021

(Every Sperm is Sacred)

oliv 26.6.2021

kofolo už zaklení na začátku příběhu je zvláštní....ty si evangelík,že proto ti nic není svaté?!:-)

oliv 26.6.2021

Uz jsem četla a reagovala tys doufal že nedoctu do konce.ale to ses spletl. ..tam jasně piši ze zprava je fejk...ze se tak mohla stát ale nestala!!!!

oliv 26.6.2021

Nojjo Mirecku to jsou protestanti ty to maji všechno úplně jinak uz na truc katolické cirkvi

oliv 26.6.2021

Vysvěcení homosexuála biskupem by mohlo rozštěpit anglikánskou církev, ke které se episkopální počítá. Daleko drsnějšího odsouzení se episkopální církvi dostane od jiných křesťanských církví, nejvíce patrně od církve katolické. pardon tak ani u svých soukmenovců nenaleznou moc pochopení....

danka_usata 28.6.2021

Kofolo, přece chlap s chlapem, žena s ženou...to je sodomie, i kdyby se ten svazek pojmenoval jakkoli. Totální freedom je jen v Mumulandu, tam nemají banky ani parlament a je tam mumumumuž. 🤔🤟

oliv 28.6.2021

Nikdo ti přece nebrání v tom.aby sis takovou lásku mirku pěstoval ;-):-P:-P♥♥♥♥♥

oliv 29.6.2021

Tady nikdo nemluvil o odpadu,jen o hříchu!!!!že ti lidé prostě žijí v hříchu...stejně jako každy heterosexuál co se peleší mimo manželství...třeba jako ty Mirečku...taky tě katolická církev odsuzuje,že žiješ hříšným životem...to z tebe ještě nedělá odpad společnosti...chapíto?:-))

oliv 29.6.2021

Tak to se pletes veselej sex mimo manželství teda před manželstvím je hřích. ..a protože jsi svobodny měl bys zit v čistotě a odříkání a nepelesit se s děvčaty dodržovat pust a celibát vubec se nedivím ze si myslíš že spolu spi i kámoš s kamoskou.kdyz jsi tak zkaženéj a zvrhlej! !takze sex pred manzelstvim je stejny hřích jako styk homosexuálů katolická církev oboje povazuje za hřích. ..ty jsi svobodný sex si beodpiras tak hresis!!!chápeš to uz konečně? !

oliv 29.6.2021

Sodoma gomora jsi i ty veseléj když s zenskejma spíš v jedne posteli pred manželstvím. ..když to lože neni manželské v posvátném svazku je to hřích stejně jako ty praktiky co provozujes anal a oral je taky hřích! !!ta sidomie...

danka_usata 29.6.2021

Vesma používá anální kolík? 😹😹😹

danka_usata 29.6.2021

To nedělej!!! 🤟🤦😱

oliv 29.6.2021

Psal že orální a analní sex je u heteto normál tak předpokládám ze to provozuje.když to pokládá za normální;-):-)

oliv 29.6.2021

Kolík Danko ne...teda asi ale mám pocit ze se chlubil ze se tam jedne holce sám;-):-P

oliv 29.6.2021

Trefil;-)

oliv 30.6.2021

Děkuji za nabídku vesmirku.ale ani nahodou fujtsjbl:-( odhadl jdi to přesně to opravdu katolicka nepochopí;-)

danka_usata 30.6.2021

(👦🌌)👅🦪.....🤮

oliv 30.6.2021

Tak julci se holoubkovi zachtelo;-)

kofola4 30.6.2021

Danko, Bůh stvořil některá zvířata tak, že sodomii provozují, takže Bohu evidentně nevadí.

danka_usata 30.6.2021

A jak si vysvetlujes,že sodomite nevstoupí do nebeského království? Jak si uvěřil? Myslím si, že jsi silně neobraceny... nicméně...nojo a tak jak bys posoudil sex se zvířaty!?.....čili: Mám rád svého pejska, tak ho prefiknu...ale já už jsem se s tou láskou narodil...a jako i zvířata jsou lesby a homousi, tak to, že bych se definoval jako animohomoswxual...a chtěl bych si užívat se svým psem...a to, že si nemůžu vzít svého psa jako ani registrovaného partnera, to pociťují jako silnou diskriminaci...můj pes nemůže, ačkoli se tak moc milujeme, adoptovat dítě- a podívej se, vždyť ti psi jsou mnohem věrnější než ženský...a takovej bernardýn, ten tě vycucha a rum ti donese...já bych to normálně táhl až před ústavní soud...

danka_usata 30.6.2021

Kámasútra je diskriminační vůči lgbt... neukazuje minimálně slast leseb.

danka_usata 30.6.2021

A tebe ,vesmo, se ptám, proc tu vesis diskriminační kámasútru, když jsi pro lgbt!!!!!

danka_usata 30.6.2021

Kofolo....Bůh nenapsal bibli pro zvířata. Argument jiným živočišným druhém je silně mimo. 🤮

danka_usata 30.6.2021

Aha...a když bible není v souladu s minoritní částípopulace, tak už je diskriminační? Nepovídej.

danka_usata 30.6.2021

No zatím né, ale potom je odsoudí. Death penalty. Jako za Marie Terezie.

danka_usata 30.6.2021

No, ale pravda se ukáže a bude to fatální, tak se zachraňte z toho zvráceného pokolení 👅🦪

danka_usata 30.6.2021

A co ještě?

danka_usata 30.6.2021

A hřích, čili i sodomie, od Boha odděluje...

danka_usata 30.6.2021

A očišťuje tě Bůh?

oliv 1.7.2021

Ne ten je špinavej až za ušima Danko :-))

oliv 1.7.2021

Vesmirku lepší je chovat se dobře a mravně uz tady na zemi;-):-P stacie pak co se ti ještě prida cestou;-);-);-)

danka_usata 2.7.2021

https://youtu.be/ulNRwin8UnM zum thema toleranz, lgbt und christentum

danka_usata 2.7.2021

já nekážu. nejsem kazatel.

danka_usata 3.7.2021

To je pech.

oliv 3.7.2021

Tak to určitě jo;-);-);-)

Uložit