MNOŽÍ SE STÍŽNOSTI OHLEDNĚ FUNGOVÁNÍ TĚCHTO STRÁNEK,A NIKDO NEREAGUJE(ZPRÁVCE)IKDYŽ JSEM MU NĚKOLIKRÁT PSAL.

Poradí někdo,jak se mám kontaktovat s tím kdo se tady o to stará?(jestli někdo takový existuje)Dá se to řešit i právní cestou.

mdo jan08 1.12.2018

komentáře: (7)


hanka2401 1.12.2018

Ahoj Jane, správce se jmenuje Dave, ale ani mně nejdou číst ani psát zprávy, takže nemůžu napsat ani jemu. Komu psát zprávy jde, prosím, napište Daveovi. Díky. Hanka

josef79 1.12.2018

Vyzkoušejte to z jiného prohlížeče, či na jiném počítači a půjde to.

jakub777 3.12.2018

Nejsem programátor ani web editor, ale kód tohoto webu běží na dost zastaralé, po léta neaktualizované platformě. Pokud bychom chtěli, aby všechno vypadalo a fungovalo jinak, někdo by se tomu musel věnovat na plný úvazek - a hádám, že jeden člověk by na to nestačil. Proto je mnoho jiných seznamek obvykle placených. Hodilo by se třeba https, stabilnější server, odladěné prostředí... ale pokud má Dave třeba jinou práci a do toho rodinu, moc se mu nedivím, že nestíhá spravovat stránky takového formátu. Prostě by to chtělo tak jednoho, dva lidi, kteří by se tomu věnovali minimálně na částečný úvazek, než by se prostředí trochu zvelebilo a odstranily se bugy. Do té doby je asi jediným řešením je překousnout. (a hlavně nic neřešit >oficiální> cestou, nebo seznamku bude muset zrušit...).

Dost často se stává, že v učitou dobu stránky prostě nefungují, takže se hodí chvíli počkat, protože pokud někomu nejdou posílat/psát zprávy, chyba bude spíš na jejich straně, pokud to jiným lidem jakžtakž funguje. Např. doporučuju psát bez speciálních znaků, kašlat na diakritiku, apod. - především v shoutboxu

jan08 7.12.2018

Děkuji Jakube777,ted už jsem více v obraze.

ucednik_krista 13.12.2018

já uvažoval hlavně dřív o naprogramování celé seznamky, nrní to až tak složitý systéím.

lenickasovicka 7.12.2019

A na co jsou stížnosti??? Na lidi kteří jsou na stránkách a píší hlouposti???
Nikdo nejsme dokonalí...