Nese Dominik Duka spoluvinu na bombardování ukrajinských žen a dětí?

Myslím si, že Dominik Duka nese spoluvinu na bombardování ukrajinských žen a dětí. Protože se přátelí s prezidentem Milošem Zemanem a ten donedávna podporoval Vladimira Putina, který tyto válečné zločiny provádí. Miloš Zeman tak pomohl Putinovi se na tyto zločiny připravit a odhodlat se k nim. Co si o tom myslíte vy?

mdo kofola4 29.3.2022

komentáře: (45)


davidi 29.3.2022

Myslím, že jste dobrý kádr. :)

oliv 29.3.2022

Já nesouhlasím!

stepb 30.3.2022

Nepiš laskavě nesmysly. přímou odpovědnost nese jen Putin....a jestli někdo s duchovních tak patriarcha ruské církve schvaluje válku přímo...zeman toho podělal hodně, ale dávat dukovi nebo jemu nějakou spoluvinu na bombardování ukrajiny je totálně mimo mísu.

koko 30.3.2022

Vinu nese ten kdo to přímo dělá, že poslouchá ďábla v člověku a ten kdo to nařizuje. Je psáno nezabiješ a miluj své nepřátele a modli se za ně. Zeman přátelství s P. lituje. Nikdo kdo s někým přátelí nedělá nic špatného, lidé všichni potřebují naopak hodně moc lásky, aby nepachali ze strachu nebo proč kdo tolik moc zlého. Jen před láskou strach ustoupí a jen před světlem tma. Vyřeší se to a zkonci jen ještě o.moc větší láskou. Ale protože ti kteří Boha poslouchají a dovolili Mu za života doteď naučit je moc jiné milovat, ze země brzy odejdou, zkonci toto až koncem světa a zničením ho ohněm a po té stvořením nové země atd...

josef79 30.3.2022

Oni na něho májí zlost za to co prohlásil-co si doopravdy myslí o koronaviru.

kofola4 30.3.2022

Ano, přímou zodpovědnost nese Putin a lidé okolo něj. Ale Dominik Duka věděl, že Miloš Zeman podporuje nedemokratický, autoritářský ruský režim a totalitní režim čínský. Přesto se se Zemanem přátelí. Katolická církev klade na své členy vysoké morální nároky. Odsuzuje kdejakého obyčejného katolíka za to, že se vyspí se svým přítelem/přítelkyní před svatbou nebo se podruhé ožení/vdá. Ale kritizuje česká ŘKC také svého představitele Duku, že se přátelí s mocným Zemanem, který podporuje zločince? Vím, že část katolíků Duku kritizuje, a nejen za toto. Ale většině jeho hřích nevadí.

kofola4 30.3.2022

Miloš Zeman nadále spolupracuje s ruským agentem Martinem Nejedlým, takže jeho kritika Ruska je nevěrohodná.

kofola4 30.3.2022

Ruský pravoslavný patriarcha Kirill/Gunďajev má dobré vztahy s prezidentem Putinem, český katolický primas Duka má dobré vztahy s prezidentem Zemanem, který Putina donedávna podporoval. O tomhle je píseň Punková modlitba od skupiny Pussy Riot.

oliv 30.3.2022

Copak můžeš za činy svého kamaráda?Měl by každý být souzen jen za své vlastní činy.Zemana nemám moc ráda,ale pokud vím od PUTINOVÝCH činů se distancoval...dokonce je odsoudil!!!A proto podle mě na nich nemůže mít účast a být souzen.Natoš za to soudit DUKU!!!!To je naprostý nesmysl....Duka nikdy neschvaloval vraždění a války jako každý normální člověk.Putin je přece duševně narušený člověk...toho snad ani nemohou soudit za válečné zločiny ten půjde jednou do blázince tedy pokud se jim vůbec kdy podaří ho dostat,když si od každého udržuje odstup 30m:-(

oliv 30.3.2022

Takže odpověd na tvou otázku zní NE Dominik Duka nenese spoluzodpovědnost na bombardování....to je jako by kamarád tvého kamaráda ukradl autíčko...a tebe by nazvali zlodějem:-)
Navíc se mi nezdá že by Duka byl se Zemanam nějak velkej kamará...jen s ním v rámci své funkce musí vycházet:-)

koko 30.3.2022

Naprosto souhlasím s Oli. A takový kamarádi nebyli beztak. Jen se mozna mnozí srabci řídí rčením a zdá se jim to moudré, nekousej ruku, která tě živí. Plyn potřeboval i pro Čechy, tedy vlastenec, pro nás s ním udržoval, dokud nezačal válku nějaký vztah. Teď už se každý distancuje i od plynu, jak hrůzné činy páchá ten psychopat. Já plyn nikde nemám, pro mě to nedělal a taky ho nemusím. Ale nikdy není tak zle, aby nemohlo být hůř, náš prezident ani ten Duka, ani nevím, jak si neinformovaný o rkc kdo to je, válku nezačal. A z jiného pohledu, kdyby Bůh začal válku jako proti faraónovi skrze Mojžíše, a nebo jiné kvůli modlosluzbam mnohým všech národů dokonce někdy spravedlivé na chvíli proti vlastnímu, bude lepší přátelit i s Ním... I když je peklo..

koko 30.3.2022

I když existuje peklo. Ne z vypočítavosti. Ale z důvěry Mu. Nic jíne nám stejně nezbývá, abychom tam nezkoncili.. Mockrát sem kvůli tomu, že je peklo atd. Odpadla, ale že mi bylo bez Otce a Jeho lásky ve vzpouře ještě hůř, tak sem se minimálně z lásky k sobě nejprve, k Němu vrátila... A jsem ráda. Prý zlo dělá ďábel, ne Bůh.. a nás Bůh do pekla přece neposílá, ale ty kdo páchají zlo neustále bez přestání, bez pokání, bez zastávky.. bez lítosti, bez soucitu, to už nejsou lidi, ale převlečený monstra a démoni za lidi a peklo je jen pro ně jako vězení v podmínkách, které mají sami rádi, my ne. My tam nepudem a tečka. Oprava, ne ty jsi, ale já jsem neinformovana, s jedním Dušanem, svým šéfem sem se zapletla a říkali mu Duk, jinýho neznam;))) Také jsem chtěla přátelit s tím, kdo mě zaměstnával a že to nebyl Bůh, zneužil mého přátelství, jako mnozí kromě Boha. Proto mám Boha nejradši. Dává dává a nic nebere, to jen ďábel a Bůh má plán nám to mnohonásobně vynahradit, pokud Mu to po Jeho, ne po svým, dovolíme. Dá co potřebujeme a co nám neškodí, ne co chcem vždy jen... Co by nám neprospívalo dlouhodobě... Možná na chvíli, Bůh je milosrdný dárce a vyzývá nás k tomu stejnému...

kofola4 30.3.2022

Oliv: Uznávám, že spoluvina kardinála Duky, primase českého, je velmi malá. Ale Dukův hřích je, že věděl, že prezident Zeman podporuje zločinný ruský a čínský režim, a přesto se se Zemanem přátelil. A Duku za tohle, i za jiné věci, kritizovali jen liberální katolíci. Proč jeho, představitele českých katolíků, za tento hřích nekritizuje většina katolíků, ačkoli katolická církev jinak klade na své běžné členy velké morální nároky?

kofola4 30.3.2022

Proč se Duka se Zemanem přátelí, nevím. Myslím si, že nejspíš proto, aby zajistil finance a udržení/zvětšení moci české katolické církvi. Nelze však sloužit dvěma pánům. Nelze sloužit majetku a světské moci a zároveň Kristu. Kardinál Duka v tom selhal.

koko 30.3.2022

Přátelství není hřích. Vedeme boj jen proti zlým mocnostem, ne lidem. Ty máme milovat a žehnat jim, přátelům i nepřátelům.... Každá světská moc je podle bible od Boha... Pratelenim s lidmi sloužíme Bohu i Kristu, nepřátelstvím ne. Slouží lidem, aby měli vše potřebné. Služba mamonu, který lidem neslouží je zlá. Bůh musi byt na prvním místě, pak lidé tedy i ti v moci postavení, jacíkoliv, pak někde dole věci potřebné jen ale a pod zemí v pekle nejniz ze všeho ďábelská a démonů moc.. která mě nezajímá.... Bůh je nad tím vším.. i nad námi nyní. Amen.

stepb 30.3.2022

kofola4 - Ježíš má skvělou odpověď na všechny otázky, první odpověď je kdo je bez viny hoď první kamenem, druhá je ve zjevení sv. Jana jak je andělu církevní obce xy pravím- vyvrhnu tě s úst protože nejsi studený ani teplý, ale vlažný..je to o biskupech v ranné církvi...takže Ježíš má autoritu nad biskupy a poradí si s nimi sám.....nikde v bibli není nějaký převrat od spoda, že by laik měl svrhnout biskupa, ale může ho odvolat papež, takže mu můžeš napsat i když je to asi zbytečné...myslím že už Duka kvůli věku posílal rezignaci, ale papež jí nepřijal..nevím jak je to dál, někdo nový se už myslím hledá takže se asi dočkáš...

josef79 30.3.2022

Hele, já bych chtěl vidět zase ty pěkný kozičky! Ta protiruská aktivistka je už ukázala prezidentovi. Proruských agentů je všude mnoho, takže je logické, že by ty kozy měli být venku častěji...:)

kofola4 30.3.2022

Doufám, Štěpáne, že se tím: /kdo je bez viny hoď první kamenem/ řídíš i tehdy, když má katolík sex před svatbou, podruhé se ožení/vdá nebo spolu žijí dva katoličtí gayové nebo dvě lesby.

oliv 30.3.2022

Kofolo já prostě nemám pocit,že by se kardinál DUKA nějak zvlášt kamarádil s někým jako je ZEMAN....socialista není to náhodou něco jako komunista....a jak víme komunisté Boha neuznávají.....tak proč by se kardinál DUKA přátelil s takovým sprostákem nevychovaným jako je ZEMAN to je holej nesmysl!!!!

oliv 30.3.2022

Tak ty bys Pepíku chtěl vidět prsíčka?no kup si Playboy tam jich bude jistě hodně k dispozici:-))

josef79 31.3.2022

Myslíš si, že si jako prezident kupuje playboyje? No všechno je možné...

kofola4 31.3.2022

Oliv: Asi aby udržel nebo zvýšil moc české katolické církve v Česku. ŘKC například nechala mluvčího Ovčáčka číst biblický text ve Svatovítské katedrále. Z Wikipedie o Dominiku Dukovi:
V únoru 2018 byl do Vatikánu odeslán dopis, v němž skupina českých katolíků pod vedením aktivisty Jana Bierhanzla požádala papeže Františka, aby Dukovi po jeho povinné rezignaci neprodlužoval mandát coby arcibiskupovi pražskému.[25] O něco později byl do Vatikánu odeslán podpůrný dopis Miloše Zemana, který napsal jako soukromá osoba, a v němž dokládá Dukovy osobnostní kvality.[26]
Duka bývá kritizován zejména od mladších věřících[9] i za příklon k některým českým politikům.[25] Blízké vztahy měl k bývalému prezidentu Václavu Klausovi a dobře vychází s prezidentem Milošem Zemanem. Jako jeden z mála katolických kleriků mu blahopřál k jeho znovuzvolení.[9] V listopadu 2015 v Lánech dokonce za něj odsloužil mši; v reakci na to pak zaslalo Dukovi několik desítek občanů kritický otevřený dopis.[27]

oliv 31.3.2022

Kofolu:To má kardinál Duka za dobrotu na žebrotu...snaží se být slušný k druhým a nekonfliktní a lidí ho za to kritizují.Mě je sympatický....

oliv 31.3.2022

Pepo on to nemá zapotřebí má přece ve ŠVÝCARSKU milenku i s dětma:-))

bilekde 31.3.2022

K zamyšlení:
Marto, Marto, trápíš se a staráš pro mnoho věcí, jen jednoho je třeba, Marie vyvolila to, oč nepřijde...
Uval na Pana svou starost, On sám bude jednat..
Netrapte se žádnou starostí....
Nejste pod zákonem, jste pod milostí.😂
🌑🌒🌗🌔🌕🌥️⛅☀️😁
Světlo vyšlo..
Slunce Kristovi lásky ať ozáří nás.
(Pro Koko, kfl, stepb, 79ku, Twista a spol.;)

kofola4 31.3.2022

Oliv: S liberálními katolíky (např. Tomášem Petráčkem, jestli je liberální) a například Tomášem Halíkem jde Duka do konfliktu rád.

oliv 31.3.2022

Kofolo:tak pátera Halíka zrovna moc oblíbeného nemám:-)Takže pokud proti němu má něco i kardinál Duka je to v naprostém pořádku...vůbec se mu nedivím:-)

stepb 1.4.2022

tak obecně pokud člověk přiznává svůj jakýkoliv hřích a kaje se tak má přístup k milostem i když toho třeba hodně pohnojil, pokání , vyznání atd a má novou šanci......pokud člověk hřeší a řekne že to nebo ono není hřích, tak se k té milosti posvěcující nedostane, tak snadno nebo vůbec.

koko 1.4.2022

Dobré ráno, celý den, přeji opět zase všem:)
Ale co s tím, že čistému je vše čisté a z víry co kdo dělá, není hřích. Když jde do všeho naplno, že vlažné Bůh nesnese, a skočí do bazénu nebo do vztahu nového rovnou po hlavě, protože chce věřit každému slovu i milovat na max. A pak zjistí, že je v bazénu malo vody, málo lásky a natluče si nos, nebo rovnou rozbije hlavu a zlomí ❤️ srdce. V tom se mi líbí kritika kfl, že by se to mělo odpouštět i v církvi, vždyť člověk není vševědoucí a je jiná doba. Mírnější, tak i církev by mohla být v tom milostivejsi i v tom, když někdo věří, že je v jeho těle opačné pohlaví i v srdci celý život a podle své víry jedná. Já je neodsuzují... Já je miluji❤️🌹😘☀️😁🌈Pan všem odpouští i horší věci a věřím i tehdy když něco nevýznamné, protože o mnohem ani nevíme, že je to hřích a nevěříme tomu, pak jak to mužem opustit a nedělat dál. Je to jako s kouřením. Pro většinu to hřích je, pro výjimky není, tak si kouří dál. Jako i se sledováním tv atd. Ale hřích je nenechat se celý den vést Panem pro někoho i pro mě, ale to bez naslouchání Mu a slyšení Ho nejde, tedy hřích je nebýt chvíli s Ním. Pan byl s Otcem stále i na kříži Ho hledal a jen tehdy asi nenašel na chvíli... Že musel asi zemřít i touto smrti na chvíli duchovní za nás. A duchovní smrt je oddělení od Boha, na chvíli přestat dýchat, hledat Ho, modlit se, cokoliv.. a jediný případ kdy se lze i rozvést, je asi tento, když člověk duchovně zemře a stane se zombikem v ďáblu, který nás by furt kousal skrze něj a požíral a vadila by mu naše větší víra a modlitby a naslouchání ustavične a bez přestání že jsme s Bohem, jak přikazuje i bible i naše ❤️ srdce. Pak by církve žádné neměli bránit rozvodům, když jeden je nevěřící a vrátit k Panu se nechce. Nebo ani vrátit se k Němu celým srdcem, i tak by mohl tady být zanechán Bohem, tak proč ne námi? Jsme snad lepší v lásce než Pan? Nejsme a nevíme pak o lásce nic... Když se spojujeme s těmi, co Pana tolik nemilují nebo vůbec, v jedno tělo, co Bohu lžou do oci a neposlouchají Ho, neslyší, že nechtějí slyšet, ale jen jinou vizi než Jeho, v televizi a jiné zprávy negativní, ne tu Jeho a ty tolik pozitivní, že už brzy přijde, a jak úžasné to tam s Ním bude už za malunkatou chvilinku, nepatrnou, když se trapime a ne se radujem z toho, když přikázal NETRAPTE SE a RADUJTE SE a NEBOJTE SE, kdo Ho miluje, ten Ho poslouchá, atd.. S nevěřícími nelze táhnout jedno jho ani si je brát nebo s věřícími jinak, kdy se proto pořád hádají, že jeden nechce pravdě tvrdohlavě ustoupit, pak je rozvod na místě, myslím. Můj názor. A takové si vůbec ani nebrat. Jen by nás odváděli od Boha. A lépe, je psáno, zůstat dokonce tak jak jsme uvěřili, a kdo to poslouchá? Nikdo skoro. Že ta co se vdává, myslí na věci muže, jak Jeho potřeby uspokojit všechny a ta, co zůstane svobodná, hledá jen jak potěšit Pana Boha, tak jako nelze často sloužit Bohu a mamonu zároveň, tak často ani muži, manželce a Bohu zároveň, pokud chtějí něco jiné, než Buh a pokud v jednom z nich neni. Buh má pro ně vic. To nejlepší. Pro oba. Jen se Jim nechat vést, hledat Jeho vůli a naslouchat a poslouchat Ho. Protože kdo ví, co je činit dobře a nečiní, má dál hřích. Nebýt jen posluchač... Ale věřící se srdcem na správném místě a ne v někom, v kom Bůh nechce.. Shalom. Pokoj Vám❤️ 🤗

bilekde 1.4.2022

To mi připomíná radu o voze se dvěma koly. Že když jsou lidé v páru, měl by je řídit Pan, a ti vzadu musí jet stejně rychle za Ním, ne jeden pomaleji a druhý rychleji a oba stejným směrem, že nemůže jet jedno kolo jiným směrem než druhé nebo pomaleji, buď by to vedlo k pádu vztahu nebo brzdění všech zúčastněných v duchovnim růstu..

josef79 1.4.2022

A proto jsme raději singl? Vzlety a pády, pády a vzlety.

kofola4 1.4.2022

Štěpáne, a přiznává kardinál Duka, že jeho dobré vztahy s Milošem Zemanem byly hříchem? Činí pokání?
Oliv, a máš něco proti kardinálovi Dukovi kvůli tomu, že udržuje dobré vztahy s nemorálním prezidentem Zemanem?

koko 1.4.2022

Mít Ducha svatého znamená mít Ducha přátelství a míru ke všem. Blaze těm kdo působí a činí pokoj. Kdyby se o to lidé nesnažili, války by byli o mnoho dřív a mnohem horší. Z toho není potřeba činit pokání..😁☀️Tma vždy ustoupí před světlem, nelze to naopak. Už se nemrač😁☀️⛅stačí, že je venku zima bez absence sluníčka, jak nám chybí, kdekdo nemocný, tak stejně i kdekdo bez lásky, jen láska může způsobovat zázraky a poznamenané vším možným psychicky a jakkoliv i duši uzdravovat..😁❤️🌹

koko 1.4.2022

A je vím, že si dnes děláte apríl😁

stepb 5.4.2022

Nejsem dukův zpovědník ani nevím jestli v té náklonosti k zemanovi dávno nevystydnul. A asi brzo budeš mít nového arcibiskupa či co, zas něco bylo v telce, že už chce do důchodu nebo co.

karel2017 9.4.2022

Touto logikou bychom asi měli vinit každého, kdo je nějak asociovaný s prezidentem, který se veřejně a silně distancoval od ruskévo vpádu. Jen naprostý pošuk, co viděl Putina za každým bukem, si mohl myslet, že Zeman je reálně nějaký proruský agent. Proberte se fakt, děláte ze sebe nesvéprávné hlupáky!

kofola4 13.4.2022

Karle, Miloš Zeman donedávna hájil zájmy Ruska a Číny místo zájmů ČR. Jak jinak si to vysvětlovat, než že je to proruský agent?

danka_usata 13.4.2022

🤔 blbost kvete....udivuje mne to zde čím dál více

josef79 13.4.2022

A až blbost vykvete, bude to pak krásná podívaná

danka_usata 14.4.2022

🌻🌼🏵️💐🌸🌺🏵️🌼🌻🌼🏵️🌺🌸💐🏵️🏵️🌼🌻🌺🌸🌻🌼🏵️🌺🌸🌻🌼💐🌸🏵️🌼🏵️🌼🌻🌺

josef79 14.4.2022

Vzpomínáte, jak KOKO mluvila o zombie, živých mrtvých lidech? Vědecky to samozřejmě nevidíme, ale duchovní podobu mají tuhle tu- ju (umělecky pojato)
https://www.lidovky.cz/orientace/kultura/balet-izrael-narodni-divadlo-bohemian-gravity-nd-artza-eyal-dadon.A220413_093351_ln_kultura_ape

Podivná stvoření se vzezřením zombie na jevišti přibývají, synchronně se pokřiveně hýbou, jsou jako bezpohlavní masa bez emocí. Těla tanečníků jsou zmítána množstvím záškubů, svíjí se a kroutí v tenzi, nesnesou plynutí, klid ani nenasávají rytmickou pulzaci. Sbor působí jako živočišná hmota, s níž se tu pracuje jako s esencí zbavené lidskosti.

Zdroj: https://www.lidovky.cz/orientace/kultura/balet-izrael-narodni-divadlo-bohemian-gravity-nd-artza-eyal-dadon.A220413_093351_ln_kultura_ape

josef79 15.4.2022

Protistranu, onu neposlušnou smečku, je ale třeba zkrotit, ovládat a využívat stejně jako spořádané „stádo“ v černém dress codu připoutané k vodítkům z řetězů.

danka_usata 15.4.2022

Svět leží ve zlu. Nemáš se ničeho děsit a věřit evangeliu. On ti Bůh dá pokoj a nic se ti nestane, zlý se tě nedotkne.

danka_usata 15.4.2022

Začíná to módní přehlídkou Dolce a Gabbana... končí to CERN, soškami, jakaovou ceremonií, šamanismem.. energií čchi, reiki masáží s krystaly, i tím, že jsi hněvivý, máš reziduální hřích, prostě je toho moc, hodně různých druhů děsu, zla a nečistoty.

josef79 15.4.2022

To mi nestačí-věřit v evangelium. Potřebuji jiný svět k normálnímu životu. A nic od tebe mi nepomůže..

danka_usata 15.4.2022

Od nikoho ti nic nepomůže... jaký by měl ten svět být?

josef79 16.4.2022

Pak tedy debata skončila. Nemá cenu psát do éteru, jak byla země krásně stvořena a všechno to bylo krásné a dobré.

josef79 16.4.2022

„Potvrzujeme, že C/2014 UN271 Bernardinelli-Bernstein je ta největší kometa s dlouhou periodou, který kdy byla detekována,“ píší výzkumníci v obsáhlé studii publikované v The Astrophysical Journal Letters.

https://nedd.tiscali.cz/prileta-nejvetsi-kometa-kterou-kdy-lide-pozorovali-je-opravdu-giganticka-532629?sznclid=DGVoMTo6NDg8Oj48NTU0Oj04OT45OT5weDE9Ojg1NTg8PzU4Ij8-P3B4aTE9Ojk8PTw-NDw-IjU4PHBvMTlIOzw4OT80OTVOPz0_STk_Oz44P0k1Pjw4Pz86Tz07&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=z4KN9CYWAS2-202204160953&dop_id=16130023

danka_usata 16.4.2022

Achjo.

Uložit