Fórum


Založ nové téma!

Modlitby za mrtvé

Kontroverzní téma, snad to odlehčí diskuzi, kde je téma denominačně nekontroverzní. Ale o to mi nejde. Rád bych vyjádření od křesťanů, kteří jasně vědí, proč toto nedělat. Samozřejmě, když nějaký např. katolík napíše, proč se za mrtvé modlí, tak OK. Proč to dělají, to zhruba vím, myslí, že jim pomůžou v očistci, např. sloužením mše či přímluvou se zkrátí doba tzv. dočasného trestu. Já především hledám jasné biblické argumenty, proč toto nedělat. Zvu tedy křesťany, kteří navazují na odkaz reformace a jejichž jediným absolutním měřítkem učení je Písmo a ne nějaké tradice. Mé hlavní důvody jsou, že po smrti člověk skončí buď u Boha (ještě dnes budeš se mnou v ráji, Lk 23,43) a nebo v pekle. U Boha v ráji člověk nepotřebuje modlitby lidi tady o nás. A v pekle, tam modlitby nepomůžou. Už ve starozákonní době bylo zřejmé, že je rozhodující, v jakém stavu člověk zemře. Žít dlouhá leta s Bohem a pak odpadnout znamenalo zahynutí. Žít většinu života špatně, ale ke konci se obrátit k Bohu, to znamenalu už tehdy záchranu. NIkde ani náznak, že lze po smrti úsilím jiných něco zvrátit. Někteří křesťané v evangelikálních církvích tom ne vždy mají jasno. Byl bych rád zejména za příspěvky, které by poskytly hlubší biblický vhled. Neboli, já pro sebe to zhruba vím, ale abych to vysvětlil druhým, tak zde možná bych měl vědět víc. Možná nejde jen o to, vědět, že dělat to je marnost. Přijde mi, že ta praxe je spojena s učením, které člověka zatahuje dál, tj. do modlářství. Děkuji předem za biblické příspěvky.

kristian vloženo: 01/10/2014 napiš kometář komentáře (21) Jak to hodnotíš? 76 88

Proč spousta věřících nemá TV,ale internet ano?

Zajímal by mne váš názor milé sestry a bratři. Když se tak dívám, že velká spousta Vás nemá a nekouká na TV, ale má internet. Proč tomu tak máte? Jsem jen děsně zvědavá ženská a televizi mám a sleduji ji .. proč ne, že ? :)))

Magnolie vloženo: 29/09/2014 napiš kometář komentáře (37) Jak to hodnotíš? 76 88

Kolik žen potřebuje muž tzv. ke "štěstí"

Dr. Petr NEČAS měl svého času 2 - svoji slušnou ženu Radku a paní konkubínu Janu N., dnes také Nečasovou. Co myslíte Vy ... ?

Vojtech vloženo: 26/09/2014 napiš kometář komentáře (2) Jak to hodnotíš? 76 88

Vztah :-)

Hledám Adventistu :-) Je mi 18 a pul a čekám na opravdového muže s čistým srdcem.

Misounek vloženo: 04/06/2013 napiš kometář komentáře (1) Jak to hodnotíš? 76 88

HLEDÁM BUBENÍKA a baskytaristu

Prosím Vás, hledáme do mládežnické chválící skupiny bubeníka a baskytaristu. Hlavně tedy bubeníka v prvé řadě. Prosím, jestli o někom víte, tak napište. Jsme z AC z Bohumína, takže by měl být z okolí. Na pohlaví nezáleží, záleží jen na tom, aby chtěl/a chválit Jeho.

JKatka vloženo: 22/09/2014 napiš kometář komentáře (0) Jak to hodnotíš? 76 88

Partner/ka a vzhled

Když už jsme na seznamce, mohli bychom taky trochu pořešit i něco k tématu. Tentokrát bych se Vás, vážení, rád zeptal na to, jakou roli hraje u výběru partnera/ky vzhled a proč? A čeho si ceníte nad vzhled? Ale prosím o konkrétní odpovědi konkrétních jedinců jak to cítí a nikoli o obšírné teoretické články jak by to mělo být... Děkuji za příspěvky.

amper01 vloženo: 07/11/2014 napiš kometář komentáře (22) Jak to hodnotíš? 76 88

Návrhy na zlepšení servru krestanskaseznamka.cz

Tady můžete psát návrhy na zlepšení servru krestanskaseznamka.cz

dave vloženo: 20/07/2008 napiš kometář komentáře (46) Jak to hodnotíš? 76 88

SRAZÍK - máš zájem?

ZDAREC LIDI! Padl nápad uspořádat nějaký reálný srazík pod hlavičkou této seznamky. CO TY NA TO? Ale protože je to především o nás a pro nás, rádi bychom znali i Tvůj názor. Předně - přišel-la bys vůbec? A raději bys volné povídání, nebo připravený program, nebo...? Prosím napiš, jestli by jsi se tedy zúčastnil-a a za jakých podmínek a další TIPy, rady, náměty, připomínky... Ať je teda z čeho čerpat. Pokud teda bude zájem... PROSÍM RESPEKTUJ TÉMA TOHOTO VLÁKNA a piš jen k tématu - nenech se vyprovokovat k něčemu jinému. Ať se pak ve stovkách příspěvků nemusíme hrabat a hledat ty k věci.

amper01 vloženo: 06/03/2015 napiš kometář komentáře (104) Jak to hodnotíš? 76 88

VIDITĚLNÁ CHARAKTERISTIKA - MRTVÝCH, UMÍRAJÍCÍCH, TĚLESNÝCH KŘESŤANU

VIDITĚLNÁ CHARAKTERISTIKA – MRTVÝCH, UMÍRAJÍCÍCH, TĚLESNÝCH KRESŤANU Tyto řádky chci věnovat těm, jenž ještě nejsou povázány dáblem, ale v úpřimnosti srdce hledají Pána Ježíše a JEHO PRAVDU. 1., Prvním a nejdůležítejším znakem je LÁSKA K PRAVDE – PÍSMU SVATÉMU dle tohoto znaku dnes rozpoznáte všude jak jsou lidi vláčeni démony a ďáblem, protože si nikdy nezamilovali Boží Slovo, nikdy neodevzdali své životy Kristu vážně, nikdy se neobrátili celým srdcem k Pánu Ježíši. Na prvním místě mají učitele, kazatele, teológii, známé, přátele, studované, nechtějí mít s nikým spory, chtějí se všem líbit, mají spoustu známých kazatelů, jsou pozývání jako důležití na přednášky, milují obdiv více než Krista a pod. Ev. Jana 8., 31 : Zůstanete-li v mém SLOVU, jste opravdu mými učedníky, poznáte PRAVDU a PRAVDA vás učiní svobodnými... 2., Dalším velice vážným znakem těchto lidí je, že při konvezraci s nimi pokaždé používají slova MYSLÍM SI, DOMNÍVÁM SE, VIDÍM TO TAKHLE, TAKHLE SI TO VYSVĚTLUJI, VĚŘǏM ŽE BUH NENÍ TAKOVÝ a pod... všimněte si, že je PRAVDA z Písma Svatého nezajímá. Písmo Svaté neberou jako Vrcholní autoritu, ale svůj rozum a vlastní úsudky dávají na první místo, . Písmo Svaté říká Mat. 12.,34: Čím srdce přetéká, tím ústa mluví … co je v jejich nitru skryté před lidma, se jasně pozná při rozhovorech. 3., Na všechno mají argumenty, jak si omluvit své VLASTNÍ SPRÁVANÍ SE bez Boha, ať je jakékoliv. Pokud hřeší, najdou si důvod proč, pokud nečiní pokání z hříchu , najdou si důvod proč. Pokud lžou, najdou si důvod proč. Takový člověk, nejen že nemá Boha za nic, ale se Jeho Pravdě vysmívá veřejně, a pokud se hlásá k nějaké denominaci, nejenže dělá ostudu skutečným křesťanům , ale je ostudou hodů lásky při Večeří Páně a pije si ODSOUZENÍ, protože se nechce ve své zatvrdilosti srdce skoumat ! . 4., Hledají si teologii ,učitele a vůdce KTEŘǏ ZCHVALUJÍ JEJICH SPRÁVANÍ SE , což je v dnešní době sodoma gomora, protože učitelé jsou stejní a tak tyto zvrácenosti také zchvalují. Písmo něch říká v 2 Tim 4., 3 že v posledních dnech si budou hledat učitele dle vlastních žádostí. Tito lidi jsou obyčejně ze vším zevnějším nespokojeni, nejvíce zde reptají tělesné ženy, chtějí učit, vést, zduševňovat bohoslužby, mluví se v jazycích bez výkladů, chtěji vyskakovat, tančit, jsou nevázány, neposlušné, živelné, jejich autoritou je pouze JEJICH DUCH – duch mne tak vede, je tam chaos, zmatek a kdejaké zlo , démoni, svévole a tělesnosti. Dnes je to nejvíce vyhledáváno mláděží, neboť nemají většinou žádne vzory, místo vůdců mají zvůdce !. 5., Hledají ne DUCHOVNÍ - BOŽÍ, ale DUŠEVNÍ ZÁŽITKY, protože žijí tělesně, dle tělesného zmýšlení, jak jsou vyučováni. V dnešní době frčí hlavně zábava, muzika, přivádění se do duševně příjemného stavu, abych se člověk cítil dobře, abych to tělem vnímal přijemně, abych se odreagoval. Zkuste však těmto lidem říct že žijí v nějakém hříchu, nečistotě, svévoli, okamžitě poznáte co je v jejich nitru. Opovržení, nenávist, výčitky a pod...chtějí se vás všichni zbavit jako farizeové Pána Ježíše, když jim říkal : HADÍ PLEMENO !., VY JSTE SE NARODILI Z TO VAŠEHO OTCE SATANA ĎǍBLA, ON OD POČÁTKU NESTÁL V PRAVDĚ ...Ev. Jána 8., 44 6., Poslouchejte dobře O ČEM MLUVÍ jejich jazyk. Zda jsou to slova Svatá, anebo je to jen já já, já jenom, já, pak daleko nic zase já, pak opět nic , zase já, pak JÍDLO, co budeme jíst, jaké dělají hody, kam chodí po restauracích, zábavy, povyražení, na jaké filmy koukají, jaké mají hrdiny, jaké sledují seriály, pořád hledají rozptýlení, zabývají se módou, účesy, krásou zevnějška, sledují trendy světa a jeho zvrácenost v kterém mají vzor, neboť je tam JEJICH SRDCE. Písmo říká : Čím srdce přetéká, tím ústa mluví !!! Lukáš 12.,29 7., Podívejte se na ně co tam UVIDÍTE. Jsou li módou dlouhé vlasy, nosí je , jeli módou holá hlava, mají ji. Jsou li v módě mini sukně, nosí je, jsouli v móde obtažené hadry, nosí je, jsou li v módě zarostlé pysky – mají je také, jsou v módě copany, mají je také . Jsou svobodni, Vše si vysvětluji svoji láskou , jejich svoboda je ale VE VŠEM v celém jejich chození v životě, nic na ničem nevidí zlého, můžou jít kde se jim zachce, můžou chodit na přednášky a na církevní programy jak oni uznají za správné, je jim jedno co si kdo o nich myslí, je jim jedno jak se správají a jak vypadají, mají totiž zalíbení JEN V SOBĚ !!!. List Řim. 8.,7 : soustředění na sebe je Bohu nepřátelské, neboť se nechce a ani nemůže podřídit Božímu zákonu ... Našel jsi se zde ?. Klekni na kolena, pros o odpuštění, čiň pokání, posti se ze svích hříchů, odevzdej své srdce Pánu Ježíši a NE TVOJE, ALE JEHO VULE AŤ SE DĚJE VE VŠEM VE TVÉM ŽIVOTE ! Modlete se za tyto svévolníky, nedejte jim místa v církvi aby vás vedli, vyučovali, rozhodovali, aby byli v čele, organizovali, napomínejte je v lásce že hřeší, nechtějí li činit pokání, vylučujte je se sborů, neboť se vám vaše netečnost jednou stane trnem a osídlem v životě, budete hledat Boží pořádek a jeho Pravdu a Právo, ale tam ji více nenaleznete !!! Ev. Jana 8.,46 : KDO JE Z BOHA SLYŠÍ BOŽÍ ŘEČ... NE KAŽDÝ KDO MĚ ŘǏKÁ PANE PANE VEJDE DO KRÁLOVSTVÍ MÉHO, ALE TEN KDO ČǏNÍ VULI MÉHO OTCE V NEBESÍCH

georgi vloženo: 28/02/2015 napiš kometář komentáře (24) Jak to hodnotíš? 76 88

DUCHOVNÍ SMILSTVÍ - PLODY FALEŠNÝCH KŘESŤANU, ANEB "KŘESŤANU" BEZ KRISTA

Duchovní smilstvo a řešení konfliktů (Jk 4,4-6) Steven Cole Ve třetí kapitole Jakuba jsme zkoumali slova moudrosti pro harmonické soužití, příčiny konfliktů a jak jim předcházet. Řekli jsme si, že ten, kdo hledá způsob jak vyřešit konfliktní situaci, by měl nejdříve zkoumat své sobecké postoje. Slova moudrosti pro harmonický život jsou praktickou ukázkou, jak bychom měli žít. V úvodu 4. kapitoly jsme se zaměřili na zdroje konfliktů. Čtvrtá kapitola nám sděluje, že kdo chce řešit mezilidské problémy, měl by se odvrátit od moudrosti světa a pokorně se oddat Bohu. Že tomu tak není, je zřejmé z následujících slov: Proradná stvoření! Což nevíte, že přátelství se světem je nepřátelství s Bohem? Kdo tedy chce být přítelem světa, stává se nepřítelem Božím. Či myslíte, že nadarmo je psáno: „Bůh žárlivě touží po duchu, kterého do nás vložil“? Mocnější však je milost, kterou dává. Proto je řečeno: „Bůh se staví proti pyšným, ale pokorným dává milost.“ (Jk 4,4-6) Jen málokdo si dovede představit, že by z kazatelny vašeho sboru nebo z úst jiného křesťana zazněla podobná slova. Jakub znal situaci a vztahy v prvotní církvi velmi dobře a proto si mohl dovolit být tak tvrdý. Již dříve prohlásil – protože jste sobečtí, žárliví, ambiciózní, vyvoláváte sváry a války. Uvědomme si, že Jakub promlouvá k věřícím, kteří neřeší své problémy a konflikty tak, jak by měli nebo mohli. Jeho slova napomenutí mohou posloužit i nám. I my se totiž dopouštíme stejných prohřešků, jako lidé v Jakubově době. Písmo koketování se světem nazývá duchovním smilstvem. Jakub již dříve řekl, že příčinou všech konfliktů je lidské sobectví – tedy sobectví zúčastněných stran sporu. Můžete si být jisti, že ani křesťanský poradce s vámi nebude hovořit o vašem sobectví, které vzájemné lidské vztahy ničí nejvíce. Obvykle vás naučí některé zdánlivě užitečné techniky, které mají otevřít komunikaci bez konfliktů. Poradce vám například navrhne techniku, jak získat někoho na svou stranu, když se naučíte vyjednávat a jak dosáhnout přijatelný kompromis. Např. místo toho, abyste někoho z něčeho obvinili, raději mu řekněte, co sami cítíte. Tím svého protivníka dočasně, a jen do jisté míry, odzbrojíte, ale samotnou příčinu konfliktu nikdo neřeší. Jen se naučíme, proč reagujeme tak, či onak. To je stejné, jako když těžká zranění ošetříte náplastí. Jakub nás neučí techniku komunikace, ale jde dál a upozorňuje na to, že za všemi vztahovými problémy a konflikty je nesprávný vztah k Bohu. Proto nesprávný vztah k Bohu nazývá duchovním smilstvem a vybízí nás, abychom se od něj odvrátili, abychom se před milosrdenstvím, které Bůh prokazuje všem lidem, pokořili. Ten, kdo opomíjí pokoru a poslušnost Bohu, protože miluje svět, je právem nařčen z duchovního smilství. Jak z této situace ven? Kdo chce vyřešit konflikty, musí se odvrátit od duchovního smilstva. Jakubova diagnóza zní: 1. Duchovní smilstvo vyplývá z přátelství se světem. Své posluchače, které dříve Jakub oslovoval „moji bratři“ teď nazývá „proradná stvoření“. Proradná stvoření páchají duchovní smilstvo, ale tím nemá na mysli manželskou nevěru. Náš vztah k Bohu má totiž oboustranné závazky, které nemůžeme svévolně porušovat: A. Věřící jsou provdáni za Krista. Jakub se odvolává na známé verše Starého zákona, kde je Bůh popisován jako manžel a Jeho lid je Jeho manželka: Tvým manželem je přece ten, jenž tě učinil, jeho jméno je Hospodin zástupů, tvým vykupitelem je Svatý Izraele; nazývá se Bohem celé země. (Iz 54,5) Zde Bůh obviňuje Izrael z duchovního smilstva, protože jsou nevěrní Boží smlouvě. Pro další studium se podívejte na následující verše: Iz 1,21; 50,1; 57,3; Jr 3,1-20; 13,27; Ez 16,35-39; 23,:1-49. V Nové smlouvě se téma Boha jako manžela opakuje. Manželství je pozemský obraz vztahu jednotlivců a církve ke Kristu. Ten, kdo přijímá světské hodnoty a rady, se odvrací se od Krista a dopouští se duchovního smilstva. Apoštol Jan staví do protikladu lásku ke světu a Bohu následovně: Nemilujte svět ani to, co je ve světě. Miluje-li kdo svět, láska Otcova v něm není. Neboť všechno, co je ve světě, po čem dychtí člověk a co chtějí jeho oči a na čem si v životě zakládá, není z Otce, ale ze světa. (1J 2,15-16) Svět se vloudil do myšlení církve dávno, proto někteří křesťané očekávají od světa více, než od Boha. Je jim příjemnější, když mohou své viny přesunout na druhé. Mnozí se vydají cestou poradenství, kde jsou ujištěni, že za jejich problémy mohou rodiče, kteří je dostatečně nemilovali, učitelé je dostatečně nemotivovali, nespokojení a depresivní jsou proto, že se nenaučili milovat sami sebe, že mají právo na lásku, štěstí ať bez sňatku do intimního vztahu soužití vstupují nebo z manželství vystupují. Za každým problémem se skrývá naše velké JÁ. Součástí každé světské rady je sebeláska, zatímco láska k Bohu není na pořadu dne. Ten, kdo uznává Pána Ježíše Krista jako svého Spasitele, již není ze světa, přestal patřit sám sobě, stal se účastníkem Boží smlouvy, stal se součástí Jeho lidu, Boží nevěstou a proto svému Bohu zachovává věrnost. B. Manželská nevěra je vážný hřích, o co větší hřích je duchovní smilstvo. Ptejte se sami sebe, uzavřela jsem manželství s Bohem, nebo se světem? Umíte si představit, že měsíc po svatbě vám manžel řekne, dnes půjdu spát ke své přítelkyni. Současně vás ujistí, že vás má nadevše rád, ale chce udržovat dobré vztahy i s bývalou přítelkyní; jak přesvědčivé, že? Ani nejzamilovanější pár takový vztah neustojí. Ten, kdo vstoupil do manželství, se zavazuje, že bude věrný, nebude navazovat nové intimní vztahy, ke starým se nebude vracet a bude oddaný pouze jednomu manželskému partnerovi. A pojďme dále: C. Přátelství se světem a přátelství s Bohem se navzájem vylučují. Jakub své posluchače burcuje na první pohled nevybíravým způsobem, aby si uvědomili ohavnost svých hříchů i těch, které panují v církvích. Je třeba vymýtit všechno politikaření, hašteření, pomluvy, které často přijímáme jako normální standard. Co je normální ve světě, není přijatelné v církvi, protože nejsme součástí světa. Pokud je vaše srdce vyladěno na Boží záležitosti, může přijít chvíle, kdy zakročíte proti hříšným způsobům. K tomu je třeba nejen odvaha, ale i láska k Bohu i bližním. Mylně se domníváme, že Boží láska je vždy krásná a mírná. Bůh neušetřil svého Syna. Ani sám Ježíš nebyl vždy mírný, když hovořil o lásce. Obrátil se proti Petrovi, který jej káral s lidsky dobrým úmyslem, aby jej ochránil před utrpením: Jdi mi z cesty, satane! Jsi mi kamenem úrazu, protože tvé smýšlení není z Boha, ale z člověka! (Mt 16,23) Otcova vůle musí být vždy nadřazena vůli Syna i Božího dítěte. Kdo se nedokáže podřídit Jeho záměrům, neobstojí. Ježíš šel ještě dál, když náboženským vůdcům řekl: Hadi, plemeno zmijí, jak uniknete pekelnému trestu? (Mt 23,23) Když tedy Jakub označuje věřící jako smilníky, farizeje jako plemeno zmijí, vidíme, že jde o vážnou věc. V žádném případě nikoho nepobízím, aby se stejným prorockým zápalem začal konfrontovat lidi, na nichž mu záleží. Někdy musíme být přímí, když vidíme, že sami sebe ničí a svým hříchem působí na své okolí. Proto Jakub klade otázku: „Což nevíte, že přátelství se světem je nepřátelství s Bohem?“ Svět nám byl dříve společníkem a přítelem, trávili jsme s ním všechen čas. Teď je všechno jinak. Buď žijeme pro svět, nebo pro Krista; obojí současně není možné. Jsi věrným přítelem Krista nebo nevěrným nepřítelem Boha? Možná se ptáte, co to znamená být přítelem světa? Co je na něm tak špatného? To se mám od všech izolovat? Proč taková exklusivita? D. Přátelství se světem znamená, že hledáme uspokojení mimo Boha místo toho, abychom hledali uspokojení v přímém vztahu s Bohem. Písmo není bičem na lidi a kazisvětem každé radosti a potěšení. Právě naopak. Je proti tomu, abychom hledali potěšení nesprávným způsobem a na nesprávných místech. Jediný, kdo může člověku dát pokoj a naději, navzdory okolnostem, je Bůh. V Bibli je na toto téma uvedeno mnoho veršů, v Žalmu 37 čteme: Hledej blaho v Hospodinu, dá ti vše, oč požádá tvé srdce. Svou cestu svěř Hospodinu, doufej v něho, on sám bude jednat. Ztiš se před Hospodinem a čekej na něj. Nevzrušuj se kvůli tomu, kdo jde úspěšně svou cestou, nad tím, kdo strojí pikle. Odlož hněv a zanech rozhořčení, nevzrušuj se, ať se nedopustíš zlého, … E. Duchovní smilství vyvolává v Bohu žárlivost. Pátý verš 4. kapitoly Nového zákona patří k těm obtížnějším k pochopení. Je psáno: … Či myslíte, že nadarmo je psáno: „Bůh žárlivě touží po duchu, kterého do nás vložil“?. Nemůžeme být o přesném významu Boží žárlivosti dogmatičtí, nemůžeme ji chápat ve stejném smyslu, jako chápeme lidskou žárlivost. Boží svatá žárlivost se týká exklusivity a intimity vztahu k člověku, za něhož bylo zaplaceno výkupné. Jakub se odvolává na mnohé verše Staré smlouvy, kde Bůh nejen očekává, ale i vyžaduje naprostou oddanost. Druhé přikázání říká: Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující. Stíhám vinu otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení těch, kteří mě nenávidí, ale prokazuji milosrdenství tisícům pokolení těch, kteří mě milují a má přikázání zachovávají. (Ex 20,5-6) Žárlivost má své místo i ve zdravém manželství, kde není možné dělit se o intimní vztah s nikým jiným. Křesťan nemůže žít s Bohem a bez Boha současně. Nemůže být nevěstou Krista a randit se světem. Kdo chce řešit své problémy a konflikty ve vztazích, musí rázně ukončit koketování se světem a musí hledat řešení v naprosté oddanosti Bohu. 2. Abychom vyřešili mezilidské konflikty, musíme uvěřit tomu, že Boží milost je mocnější, než sobectví v nás. Bůh je zdrojem naší víry, On je zdrojem odpuštění, On uděluje milosrdenství, které tolik potřebujeme. Podívejme se opět do Starého zákona, do knihy Přísloví, kde je psáno, že Bůh: Vysmívá se posměvačům, pokorným však dává milost. Čest připadne moudrým do dědictví, hlupáci si však odnesou hanbu. (Př 3,34-35) Bůh očekává naši bezpodmínečnou věrnost. Bůh neprokazuje milosrdenství soběstačným a sebespravedlivým lidem. Je proti pyšným a ti na svoji pýchu dříve nebo později dojedou. Jen těm, kdo uznají, že jsou bezmocní, zlomení, prázdní, může Bůh prázdnotu duše vyplnit. Takže, pokud jste se od Boha odchýlili ke světu, dejte na Jakubovy rady – Bůh prokazuje milost pokorným. Pyšní a soběstační o milost a milosrdenství nestojí. Pokud si teď říkáte, „to se snadno říká, jen kdybyste věděli co mám za sebou, čeho jsem se dopustil“, stydím se, ale klesl jsem tak hluboce, že mi nikdo nemůže odpustit. To je velký omyl. Bůh ví vše a zcela jasně říká, že Jeho milost je mocnější, než všechny výčitky svědomí a vzpomínky na minulost. Jeho milosrdenství není ničím omezeno, Jeho moc je bez hranic. Z Jeho nekonečného bohatství dává a dává. Pokud se nacházíte v neřešitelné situaci, zvažte šokující možnost, že žijete jen pro sebe a s Bohem nepočítáte, což není nic jiného, než světáctví. Pokořte se a proste o Boží milost a víru. Dovolte Pánu Ježíši Kristu, aby se stal smírcem každého konfliktu s nímž se v životě setkáte. Stejně jako apoštol Pavel vyzýval k smíru Židy a pohany, vyzýváme i vás, smiřte se s Bohem: Ale v Kristu Ježíši jste se nyní vy, kdysi vzdálení, stali blízkými pro Kristovu prolitou krev. V něm je náš mír, on dvojí spojil v jedno, když zbořil zeď, která rozděluje a působí svár. Svou obětí odstranil zákon ustanovení a předpisů, aby z těch dvou, z žida i pohana, stvořil jednoho nového člověka, a tak nastolil mír. (Ef 2,13-15)

georgi vloženo: 28/02/2015 napiš kometář komentáře (2) Jak to hodnotíš? 76 88

zjevení sv Jana kapitola 13

zajímalo by mně jak tuto kapitolu vykládáte, kolegové a kolegyně ;) riskuji že se dozvím strašné věci, ale prubnu to...... Kéž by aspoň jeden evangelikál tuto pasáž viděl podobně.......

stepb vloženo: 27/02/2015 napiš kometář komentáře (17) Jak to hodnotíš? 76 88

Pán s Vámi

Jsem katolik se zájmem o sakrální kulturu obecně - najdu tady mladšího kamaráda, který by se mnou šel do Betléma ... A nemyslím třeba jen o Vánocích, na Nový rok - klidně i v červenci ... NAPIŠ ! Nic není překážkou. NARTEX@email.cz

Vojtech vloženo: 05/12/2014 napiš kometář komentáře (0) Jak to hodnotíš? 76 88

Je před svatbou možný přímý oční kontakt?!

Je před svatbou možný přímý oční kontakt?! .... asi víte o co jde, kdo vymyslí ještě něco lepšího, chytání za ruce už tu bylo, tak co ještě vymyslet... :)

stepb vloženo: 12/02/2015 napiš kometář komentáře (12) Jak to hodnotíš? 76 88

Modlitba

Bráškové a sestřičky, podělte se o splněné modlitby, kdy jste upřímně a s pokorou v minulosti prosili Pána a dnes můžete říct, že Vaši prosbu vyslyšel.

simpansky vloženo: 16/03/2015 napiš kometář komentáře (18) Jak to hodnotíš? 76 88