Křesťanka a plavky, křesťan a plavky

Jaké má mít křesťanka plavky? Pouze jednodílné plavky nebo bikiny? Jaké plavky má mít křesťan? Pouze jakoby trenky, kraťasy nebo jakoby slipy? Jaké máte názory? Chodíte společně s mládeží na koupaliště? Nebo strikně se koupat zvlášť holky a zvlášť kluci?

mdo plamineknadejenevyhasina 25.5.2014

komentáře: (89)


petrparolek 27.5.2014

Tobě už taky hrabe Petro že?

petrparolek 27.5.2014

Tobě už taky hrabe Petro že?

zvedavy 27.5.2014

Na tu věc je fakt řada názorů. Setkal jsem se s názory, že plavky nejsou potřeba. Ale ve sborech, kde se lidi vedou osobně k obrácení a přijetí Ježíše, tak obvykle tento postoj není. V jedné evangelikální denominaci zas někteří lidé jsou vůbec proti chození na veřejná koupaliště. Být v plavkách je pro ně moc velké obnažování. Koupání v plavkách mi přijde v pořádku, klidně smíšené. Každý ať posoudí sám, aby plavky byly slušné. Křesťanka by neměl být nahoře bez, ani mít malý trojúhelníček a vzadu holý zadek - takové plavky taky existují. Plovárny jsou problém, uzavřené bazény bývají plné homosexuálů, na koupalištích zas je plno poloobnažených žen. Každý muž musí posoudit, nakolik to bude zvládat. Jít si za plavat jde mimo hlavní provoz, později odpoledne, nebo brzo ráno ap. Jestli s mládeží na koupaliště je jistě legitimní otázka. Když kluci v pubertě uvidí poloobnažené ženy, tak to samozřejmě na ně účinkuje. Já si celkem rád zaplavu, ale být u vody či na koupališti, to fakt nemusím. Ležet na dece, opalovat se ani není zdravé a přijde mi to jak nečinnost.

zvedavy 27.5.2014

Petře nehrabe, můžu říct sám za sebe, že otázka koupališť, plavek, žen tam atd., to není něco, co by mě nezasáhlo, s čím jsem nemusel bojovat a kde vlastně jsem v určitých věcech i kolikrát padl. Nebudu to rozepisovat. V principu plavat špatné není, ale je tu dost úskalí kolem toho, takže ty otázky, co se jeví jako přemrštěné, po pečlivějším zamyšlení, jsou skutečně k věci. Obecný návod asi není, ale člověk by měl naslouchat svému svědomí, aby ho neobviňovalo.

plamineknadejenevyhasina 28.5.2014

zvedavy: já se taky neopaluji, nesmažím :) nemám vedra ráda, ráda plavu, ale spíš než plavky řeším kdo si to tam vše ,,vyčvachtá´´ co má za kožní a jiné nemoci...

erik83 28.5.2014

Téma jako řemen :D Chápu, že chcete řešit věci víry detailně, ale až takhle....? :D Na svět jsem přišel s holým zadkem, s holým zadkem z něj i odejdu, tak proč se zabývat plavkama.... :D Pěkně při měsíčku do rybníčku jak mě Pánbůh stvořil a je to :D

plamineknadejenevyhasina 28.5.2014

Erik83 :D

zvedavy 29.5.2014

Plamínek: Nad tímhle člověk nesmí zas tolik přemýšlet. V přírodě vedle lidí plavou psi, občas ve vodě plavou odpadky, chcíplé ryby či lejno. Na plovárnách to s hygienou je horší, lidi močí do vody, ve sprchách a šatnách chodí plno lidí s mykózama na nohou. A to nepočítám ty, co tam přijdou se svrabem ap. To původní téma ale nebyla hloupost. Zvl. sestry se mají takhle ptát, aby nebyl příčinou pokušení pro druhé.

erik83 30.5.2014

zvedavy: Tak to ty ženy rovnou můžeme zabalit do černého hadru jako v islámských zemích. :D Jenže i to není dokonalé. Koukají jim oči....a když taková ženská svůdně zamrká..... :D Co s tím uděláme? :D

plamineknadejenevyhasina 30.5.2014

zvedavy právě my ty sestry a sestry zároven i zdravotní to máme horší :) já vidím na koupálku breberky všude :D

amper01 30.5.2014

Těžko říct... Svádět mohou plavky takové i takové... A stále na veřejná místa chodí i takoví, kteří tam chodí speciálně obhlížet slečny a nerozlišují, jestli se vzrušují na ateistce nebo křesťance... A jak to řeším já? Protože sám mám menší problém u slečen jen v plavkách, tak prostě na bazény nechodím... Taxi to přeberte jak chcete...

anfiss 30.5.2014

Plavky... to je vážně téma....u žen se dají využít dost dobře paera a u mužů volné bermudové plavky....Když už se tu mezi řádky řeší cudnost a pokušení pro druhé pohlaví...Jinak je lepší asi se čvachtat doma.

zalmik 30.5.2014

Já myslím ,že u plavek je jedno jestli sou takový nebo makový myslím že je důležitý na koupálko je mít:D a pokud někoho plavky pohoršují,nebo přímo svádějí.....ano je lepší být doma...ale sám sobě se nedivím ,že se mi líbí ženy v plavkách ,protože jde o to co je pro mě krásné, ale nemusím zacházet dál k např. představám, prostě nemusím.........takže já jsem pro plavky ano hlavně aby byli. Víte proč chodí muslimky se zahalenou hlavou? protože vlasy jsou ozdobou ženy pro muže.....možná trochu už extrém.......stejně jako každá žena ví co vystavuje sám jsem zažil ženy se koupat v plavkách a triku........si to přeberte...kdo chce svádět svádí kdo chce být sveden je sveden......

anfiss 30.5.2014

Zalmik: Když už je řeč o zahalování...mám spolužačku muslimku a její muž chodí také zahalený.... to se mi líbí. Když už jeden nechce být pohoršením či svůdcem, byť nevědomým, tak je fér, že ten druhý se též snaží pro toho druhého vyvarovat zbytečného pokušení....a nástrah.

zalmik 30.5.2014

Ale já jsem to nenapsal jako absurditu, i když v úplném zahalování absurditu vidím.......:)))

anfiss 30.5.2014

Zalmik, ale dyk jooo. =o)

erik83 30.5.2014

Trochu potrenovat sebeovládání a nemusí se řešit zahalování a plavky :D Neříkám, že je to snadné...... :D

plamineknadejenevyhasina 31.5.2014

Erik83 když už jsme u toho pohoršování mě třebavadí, když hlap v létě chodí jen do půl těla třeba ve městě nebo na veřejném místě, nebo má takovou rozhalenou košili to prostě na mě působí s podtextem zlato, jdem na to...ale pokud jde o partnery a jsou někde třeba na zahradě atd. nevadí

zvedavy 31.5.2014

Teda Petro, ty jsi mě docela překvapila, co jsi napsala, fakt bych to do Tebe neřek. Chlapi ve městě se zcela rozepnutou košilí a nebo s odhalenou horní polovinou těla mi ve městě vadí taky. Pomíjím třeba kopáče, co si sundají tričko. Vadí to i prakticky, když si někdo sedne na sedadlo, tak ten pot se tam vsákne. A je to i neslušné (ale fakt bych si nedovolil napsat, jak jsi to napsala Ty).

plamineknadejenevyhasina 31.5.2014

zvedavy proč ne? :) Co nasrdci to na jazyku :) to je moje heslo :)

zvedavy 31.5.2014

No právě. To jsem někde četl, že jak člověk uvažuje se pozná podle toho, co mluví.

plamineknadejenevyhasina 31.5.2014

zvedavy: hlavně vím, jak přemýšlí většina mužů, proto sem rázná ve vyjadřování :) hlavně co se týká slintů a podobných kategorií
.)

amper01 31.5.2014

PLAMÍNEK: gratuluju Ti k mužůznalství. Smím vědět, kde jsi se naučila porozumět myšlení mužů? Nedali by tam i kurs porozumění myšlení žen? Jinak heslo CO NA SRDCI TO NA JAZYKU není zrovna šťastný výběr pro křesťana. Určitě víš, kolikrát a v jaké souvislosti je v Bibli řeč o jazyku, že? Namátkou jen několik veršů: Přísloví 10:19  Záplava slov se bez hříchu neobejde, rozumný drží svůj jazyk na uzdě. , Přísloví 12:18  Unáhlené řeči bodají jako meče, jazyk moudrých je ale jako lék. , Přísloví 18:21  Jazyk má moc nad smrtí i životem, kdo rádi mluví, jedí jeho ovoce., Přísloví 21:23  Ten, kdo si hlídá ústa a jazyk, chrání svou duši před trápením. Jakubův 3:5-6  Stejně tak i jazyk je malý sval, ale co všechno dokáže! Považte, jak dokáže maličký oheň zapálit veliký les. I jazyk je oheň! Mezi všemi orgány našeho těla představuje jazyk svět zla. Poskvrňuje celé tělo a spaluje celý běh života, neboť je rozpalován peklem. Tím nechci nikomu vytahovat třísku oka - sám tam mám zvláště v tomhle směru trám jako XXXXX! Kdo má s tímto taky problém a chce ho řešit, doporučuju si sehnat tenkou knihu Jazyk - kormidlo Tvého života, která mi v tomto ohledu hodně pomohla. Už se nedá koupit, ale kdo má zájem, zašlu v pdf emailem. Když taxi o ni napiště přes zprávy v profilu.

erik83 1.6.2014

Nejen jazyk... moderní technika zapříčinila, že i prsty na klávesnici jsou nástrojem zla :D

anfiss 1.6.2014

Souhlasím s Plamíneknadeje... Mně osobně také pohoršují odhalení muži na veřejnosti. Nemyslím, že bych byla puritán, ale myslím, že člověk po Pádu má v sobě jistou cudnost a tu by si měl chránit. Jen masmédia a svět kolem nás masíruje :... Nevaž se odvaž se.... ale co to přináší za duševní zmrzačení už se nikde nemluví. Přitom praxe psychiatrů, manželských poraden, psychologů.... praskají ve švech.... O rozbitých vztazích, které to všechno odnášení netřeba psát. A tam to vše začíná.... lidem už nic nevadí.... Už nemají rozeznání co je cudnost. Považují to za konzervatismus, který je lepší naprosto vymítit....a nevázat se. Lituji muže, obzvlášť v létě. Jsou jinak stvořeni, reagují více na vizuální vnímání o to to mají horší.

zvedavy 1.6.2014

Muži ve městě jistě mají mít triko nebo košili, klidně rozhalenou, tj. jeden knoflík u krku. Do půl těla nebo se zcela rozepnutou košilí, to je projev buranství. Ale není to odhalování, to je snad něco jiného. Odhalují se právě ženy, dodrží sice pokleslé společenské konvence, ale ukážou toho dost. Krátké sukně, rozparky, výstříhy, průsvitné oblečení, bez podprsenky pod šatama či tričkem, nízké bokovky, když si sedá v mhd, tak jsou zčásti vidět půlky atd. Tohle je skutečné odhalování, cílem je být >sexy>, křesťansky řečeno, zčásti se cíleně odhalovat za účelem dráždění mužů. Řada těch nešvarů a světského stylu života je rozšířená i u sester v církvi. Vůbec nemyslím, že sestry musí být oblečené jako řeholnice, a to >sexy> oblékání je mezi křesťankami docela běžné, i když trošku v mírnější formě. Tady mám ještě obvavy, že dosti sester se oblékne do sboru trošku jinak, než chodí běžně mezi lidi.

zvedavy 1.6.2014

Přijde mi, že Petra nemá nejlepší vztah k mužům. To je jen světský způsob uvažování, křesťanská žena má mít k mužům vztah jiný: podřízenost, úcta a respekt, být pomocnicí a nebýt emancipová či feministicky nepřátelská. Dosti sestrám by k poučení nebylo jen Písmo, ale klidně tradiční model rodiny a chápání rolí muže a ženy,. Věci, co se ve společnosti před 100 a více lety braly jako samozřejmé.

erik83 1.6.2014

zvedavy: Myslím, že Petra je jen opatrná..... v dnešním světě pochopitelné. Jaký má či nemá vztah k mužům bych nechal na ní. A s tou podřízeností ženy bych přibrzdil. Muž i žena jsou si rovni, jen mají různé úlohy v životě a ve vztahu. Vracet se 100let zpět není příliš dobrý nápad.

plamineknadejenevyhasina 2.6.2014

zvedavy křesťanská žena nemá mít vztah k mužům ale mužovi :) he he Jaký by měl být ideální muž? Horlivý služebník mající osobné vztah s Pánem Ježíšem aby byl hodně služebně vytížený (nejspíše pastor nebo evangelista), a aby přišel večer domů unavený, kdy dostane guláš vanu a pak...? pak usne :D

zvedavy 2.6.2014

Žena samozřejmě nějaký vztah k mužům má, stejně jako muž má vztah k ženám. Kdo má špatný vztah k opačnému pohlaví, tak to určitě ovlivní i partnerský vztah a manželství. Ideální ženu, tak to vymyšlené nemám, jaká má být. Oni se žení i jiní muži, než jen pastoři a kazatelé. O statečné ženě se píše v Bibli, kupodivu nemusí být farářka, kazatelka - ten popis je jiný. Mně to přijde jak ve světě. Tam chtějí některé, aby muž měl vysokou školu, jiné aby měl majetek, další aby byl krasavec, měl svaly, vysokou postavu a ne na hlavě pleš. A v církvi zas sestry chtějí, aby to byl farář, pastor, kazatel, misionář atd.

plamineknadejenevyhasina 2.6.2014

zvedavy vrána k vráně sedá, tudíž kdo je zapálený pro Krista hledá ohnivce...naví muž vede čili by měl být muž angažovanější a ne ňouma :) chci horlivého služebníka Ježíše, ne si vzít porchního chlapa, který by měl jen starosti kde si vyprázdnit pytlík to smůla...

zvedavy 2.6.2014

plaminek: Nemyslím, že když je někdo kazatelem (pastorem, farářem, duchovním, knězem ap.), tak je něco lepšího než ostatní. Může a nemusí být. Akorát v církvi je v čele, to je vše. Apoštol Jakub píše, že všichni nemají chtít být učiteli a že ti, co učí druhé budou souzeni přísněji. Nemyslím, že ve sboru je jeden pastor, pak možná pár starších a ostatní bratři, nějakých 30-50, že jsou ňoumové. Ty děláš, co jiné ženy ve světě. Oni chtějí bohaté, úspěšné, s vysokou školou, krasavce, sportovce, podnikatele. A v církvi některé chtějí úspěšné církevním způsobem, tj. nějakého kazatele, protože ten je v čele, ten mluví, ten vede. Jeden takový horlivý pastor jednou tak zřídil svoji ženu, že skončila v nemocnici. Přitom on je horlivý, Pánu slouží, ženské se na něj lepí, přestože není Evropan. Že někdo dělá službu v církvi, co je hodně vidět, to vůbec neznamená, že jeho víra není povrchní.

erik83 2.6.2014

zvedavy, plaminek... když to tak čtu, tak jsem neskutečně rád, že jsem katolík.... tyhle problémy tam řešit nemusíme. U nás jde církevní hodnostářství ruku v ruce s celibátem :D

zvedavy 2.6.2014

Erik83: taky mě to napadlo. I když celibát asi nevznikl kvůli tomuto typu sester.

amper01 2.6.2014

Služebně vytížený a večer silně unavený, aby Ti dal pokoj od sexu - to už se tu přece před pár měsící probíralo?! Že v podstatě máš strach ze sexu a chceš manžela celibátníka. Taxe v tom už zase nehrabejme...

zvedavy 2.6.2014

amper01: asi máš pravdu, to mě vůbec nenapadlo. Ty se v lidech dost vyznáš, mě některý věci dojdou hodně pomalu, pokud vůbec. Ale v nějaký křesťanský knížce o manželství jsem četl, že manželství bez sexu není manželství. A taky to není podle Písma. Píše se, že žena bude spasena jako matka a že má vychovávat děti, vést domácnost. A taky neodpírat muži. Mně to přijde jako pýcha, chtít jen kazatele, pastora a ne řadovýho člena církve.

zvedavy 2.6.2014

Jinak při vší úctě k duchovním, nemyslím, že oni by pracovali nejdelší hodiny a měli tu nejtěžší práci. Navíc, kdo dělá něco v církvi, tak chodí na 40 h týdně do práce (plus nějaký ten přesčas) a tu službu má navíc, neplacenou, ze svýho volna. Pastor si čas ve sboru počítá do pracovní doby. Jeho pracovní dobou je i doba bohoslužeb.

plamineknadejenevyhasina 3.6.2014

amper01 třeba to bude nějaký velký služebník, kterému to nepůjde :)

amper01 3.6.2014

Myslím, že jednodušší než najít muže co nechce či nemůže je pořešit s Bohem svůj strach. Je to prostá svázanost. A víš přece, kdo je otcem lži a strachu a...

erik83 3.6.2014

Když teď podpořím ampera, tak to plaminku jen potvrdí, že chlap má v hlavě jen to jedno.... a když se přikloním na stranu plaminku, tak budu za ... nemohoucího :D :D Rozhodnutí se nabízí samo ......... Dobře ampér... dobře :D

arundar 3.6.2014

Myslím, že křesťan-ka má mít takové plavky, v jakých se cítí dobře... naneštěstí jsou některé dámy ochotny navléct na sebe něco, co absolutně nesedí k jejich postavě a váhové kategorii, a co koneckonců nemůže být ani pohodlné, jenom proto, že takové plavky jsou podle někoho - přičemž tím někým zpravidla nejsou ony samy - přece sexy. Zpravidla už neřeší, co to vlastně znamená být sexy, ani jaká je jejich vlastní motivace takového stavu dosáhnout - protože muž, jakého žena hledá, většinou není ten, pro kterého je relevantní velikost jejích plavek. :D.

zvedavy 4.6.2014

Křesťanka má mít plavky, které budou slušné. S pohledu víry nejde tolik o vkus a módu. Jde hlavně o slušnost, tady aby patřičně zahalovaly, nepůsobily vyzývavě. Světská média, různé přiblblé časopisy pro ženy či dívky pojem vyzývaný, neslušný, nemravný ap. nahradily výrazem sexy. Samozřejmě, slušně oblečený i u vody má být i muž, ale u nich toto není takový problém. Žen se to týká daleko častěji, problém mužů je spíš, aby se na takové nestydy nekoukali.

zvedavy 4.6.2014

plaminek: Bibli zas tolik neznám, třeba se mýlím. Kde se ale píše o velkých služebnících? Z Bible znám spíš věrného služebníka, pak taky neužitečného služebníka - to je ten, kdo udělal vše, co mu bylo uloženo.

amper01 6.6.2014

PLAMÍNKU: Víš, co mě napadá? Že Ty vlastně vůbec nepotřebuješ manžela?! Vždyť pokud chceš vztah bez sexu, pak k tomu není třeba manželství, stačí pouhé přátelství. Opravte mne, pokud se pletu, ale co kromě sexu je dle Bible dovoleno jen v manželství? A pokud chceš mít alespoň nějakou záruku, že k sexu nikdy nedojde, hledej si přítele mezi těmi, kteří se před Bohem zavázali celibátu. Tedy mezi kat. knězi a mnichy. To není výsměch - to myslím naprosto vážně! Jinými slovy - zamysli se nad tím, co vlastně chceš...

zvedavy 7.6.2014

Zakladatelka diskuzního vlákna na mé příspěvky nereaguje, tak proč bych se tu dál k tomu vyjadřoval. Jinak k Tvému dotazu, co jsem napsal, tak tak to vidím. Pokud ji názory ostatních nezajímají, tak nevím, proč zakládá téma. Jinde založil někdo jiný téma, odpověď věděl, ale zajímalo ho, jak to vidí ostatní. Napsal jsem myslím >správnou> odpověď, nicméně zas to bylo špatně. Zřejmě nemá smysl zde do diskuze přispívat. Po delší odmlce jsem se vrátil a byla to chyba. Pokud někdo nechce psát k věci, chce druhé jen přezkušovat a nebo peskovat, tak v takových diskuzích nemá asi smysl pokračovat. Končím citací verše z Přísloví: Zlatý kroužek na rypáku vepře je žena krásná, ale svéhlavá a rozmarná. (Kral. Zápona zlatá na pysku svině jest žena pěkná bez rozumu.).

plamineknadejenevyhasina 7.6.2014

amper01 no to by dopadlo :)

plamineknadejenevyhasina 7.6.2014

zvedavy mlčení znamená souhlas :)

konstantin123 24.6.2014

Ahoj jsem zde nový, ale myslím, že jste se uplně uhuly od zajimavého tématu. A spíše se tu hádáte

plamineknadejenevyhasina 28.6.2014

konstantin123 to je pravda, že diskuze uhnula celé této seznamky, nemají se odkolařešit vztahy nevztahy ale hlavně osobní vztah ke Kristu, co se líbí jemu, jaká je Jeho vůle...

plamineknadejenevyhasina 11.7.2014

tak dneska při balení věcí na sborovou dovču, jsem přemýšlela jaké plavky si mám vzít, jaké plavky asi nosí velké Boží ženy?

kristian 11.7.2014

Velké Boží ženy mají plavky velikosti XXXL.

luham 11.7.2014

Kristiane, to máš za 100 bodů. :D

kristian 11.7.2014

Ne 100 bodů má sestra, co se ptala. Tak nevím, jede na sborovou dovolenou a neví, jaké plavky. Asi žádné doma nemá?

amper01 11.7.2014

PLAMÍNEK: no to si z nás fakt střílíš! Buď tu naházej fotky všech plavek co máš ať máme z čeho vybírat, nebo si prostě vem plavky dle svého svědomí... Případně si zajdi na nudapláž - tam plavky řešit nemusíš vůbec :-D

kristian 11.7.2014

V německu šla mládež se koupat, pěkně FKK (= nudapláž), včetně faráře. Jen jsem slyšel, s nima jsem nebyl. Ale u nás by taky našla křesťany, co tak chodí. Žižka ty adamity prý likvidoval, ale někde jsou liberálnější.

kristian 17.7.2014

Nahý se koupou nemravové (nudisti neboli exhibicionisti), v trenýrkách zas cikáni. Tak mi z toho vyjde, že koupat by se člověk měl v plavkách. Nějak nerozumím sestře, jestli to myslela vážně nebo ne, její dotazy přesahujou moji chápavost.

tomasmetodej 14.11.2014

Plamen: ty se rozhodně koupej v bombarďákách.

plamineknadejenevyhasina 15.11.2014

jestrab cha cha slintat si máš nad svou ženou manželkou, nemravo :)

tomasmetodej 15.11.2014

frigida! :D

stepb 16.4.2015

Matouš 5:28 Já však vám pravím, že každý, kdo hledí na ženu chtivě, již s ní zcizoložil ve svém srdci. Když už jsme u těch citátů, tak tenhle se na téma vztahuje...

adam84 18.4.2015

Jestřábe,su rád že je tady někdo,kdo zkoumá i překlad Biblických slov. Ale i tady je malý problém. Nový zákon je přeložený z Řečtiny. Řečtí překladatelé přizpůsobili překlad svému jazyku a kulturnímu chápání. V Hebrejském nebo Aramejském jazyce,má jedno slovo třeba pět významů,které se vůbec nevylučují. Uvedu příklad : Tak každý dobrý strom dává dobré ovoce, ale špatný strom dává špatné ovoce. Matouš 7,17 když ježíš vyslovil tato slova – pokud je vyslovil – pronesl je v jazyce Blízkého východu: v aramejštině. V aramejštině, tak jako v ostatních semitských jazycích, má slovo dobrý prvotně význam zralý a slovo zkažený či zlý znamená v prvé řadě nezralý.
Zralý strom dává zralé ovoce, nezralý strom dává ovoce nezralé. To samozřejmě vrhá na věci nové světlo. Dotyčný strom není špatný
z morálního hlediska, spíše je dosud nevyvinutý. Jinými slovy, toto
není příhodná doba a místo, aby strom nesl ovoce. Uvedené podobenství poskytuje příklad z přírody. spíše než s velkolepými vnějšími
normami toho, co je správné má toto učení co do činění s místem
a časem, se setím a okolnostmi, se zdravím a nemocí.

adam84 18.4.2015

Bůh je dech.
Vše, co dýchá, přebývá v Jediném bytí.
Od mého dechu až ke sdílenému vzduchu,
k větru, jenž vane kolem planety Země:
posvátná Jednota inspiruje všechno.
– alternativní čtení Jana 4,24 z aramejštiny
ČEP: Bůh je duch.

adam84 18.4.2015

Zralí jsou ti, kdož spočívají v dechu,
těm náleží království jednoty.
Blahoslavení jsou ti, kteří si uvědomili,
že dech je jejich prvním i posledním vlastnictvím,
jejich bude „já mohu“ kosmu.
.. – .. alternativní čtení Matouše 5,3 z aramejštiny
... ČEP: Blaze chudým v duchu, neboť jejich je království nebeské.

adam84 18.4.2015

Kdykoli čteme, že ježíš v podobenstvích mluví o duchu,
je třeba mít na paměti, že užíval hebrejského či aramejského slova.
V obou těchto jazycích znamená jedno a totéž slovo ducha, dech,
vzduch i vítr. Takže svatý Duch může být rovněž svatý Dech. .... Vítr vane, kam chce, a jeho zvuk slyšíš, ale nevíš, odkud přichází a kam
směřuje. Tak je to s každým, kdo se narodil z Ducha. (Jan 3,8)
s užitím jemných rozlišení dechu a ducha, jež jsme až dosud zkoumali, můžeme překlad rozšířit následovně:
Dech, vítr a duch
jsou poslušni vlastních tajemných nálad
a svých vlastních harmonických zákonů.
Když slyšíš jejich hlasy
a cítíš jejich doteky,
víš beze všech pochyb, že jsou.
Nechápeš však, jak se spojují,jak se pozvedají a jak klesají,
když křižují skrz na skrz celou zemi.
Jak tajemný se zdá být
smysl a pohyb
každého z lidí,
již se navrátilo až ke Zdroji,
znovuzrodili z Veliké temnoty
skrze moc dechu a ducha....

abraham 20.5.2015

Myslím si, že křesťané by se měli oblékat cudně, to znamená, že plavky by měli nosit tak, aby nevyvolávali nečisté myšlenky.

klarka 22.6.2015

Pokud se mohu přidat :-) ,myslím že z těch všech forek mě toto zajímalo zatím nejvíce protože si taky sháním plavky a dávám si dost pozor jaké si koupím a opravdu není to jednoduché! zvláště když vím že muži stačí málo k tomu aby byl v oblacích proto si péťo myslím že plavky by mely být cudné podle toho jakou má kdo postavu ,musí zvážit ta dívka sama, já třeba preferuji kraťasy ale ne až ke kolenům takové ty které zakryjí třísla a kus stehen a půlky samozřejmě :D no a vrch určite bez výstřihu něco jednoduchého a tak aby nebyly videt detaily nebo křivky pokud jde o pupík tak to už je detail ale to už záleží asi opravdu na té postavě :-) a jak se na to kdo cítí, a je dobře že tohle řešíš protože to opravdu může chlapy rozptylovat od Božích věcí a pokud budeš mít cudné plavky myslim si že s mládeží na koupaliště můžete jít ale spíše bych to viděla s partou holek....

dan78 22.6.2015

Chlapy s fantazií bude od Božích věcí rozptylovat i karmelitánka s pěknýma očima :-D :-D Proto to moc neřeš, a pořiď si takové, ve kterých se budeš cítit dobře a které dělají čest Tvé postavě :-D Ale úplně nejlépe se plave ve vlastní kůži, tak jak nás Bůh stvořil :-D :-D Podobně tak je pro nás muže nejpohodlnější nosit kilt. Kdo to nezkusil, neuvěří :-D :-D

dan78 23.6.2015

Dva kilty mám ve skříni. Ideální outfit, když udeří vedra :-D http://www.utilikilts.com

abraham 28.6.2015

...to byl vtip, samozřejmě ať si každý nosí, co chce.. k těm kiltům.. fešný hadr, uvažuju, že si to pořídím 😁 akorát na plavání to v něm nevidím.

petraeli 30.8.2015

Tak já jsem křesťanka a chodím k vodě ráda. Mám dvoudílné plavky. Myslím, že žena v plavkách by měla být vkusná, praktická a krásná. Takže podle postavy bych volila se sebekritikou a citem, myslím, že na špeky není pěkný pohled. A myslím,že intimní části a přednosti by měly zůstat pod plavkami.

aralin 7.10.2015

Krestane resi i takove veci jako jsou plavky? Ja myslela, ze plavky jsou plavky. Jsou tak dva druhy, mozna tri a tim to konci, ne? Nikdy driv me nenapadlo, ze je to seriozni tema na diskusi.... jsem zase moudrejsi.

amper01 7.10.2015

ARALIN: Křesťané jsou také normální lidé, kteří nemají vždy ve všem jasno. A náhodou v dnešním přeerotizovaném světě je krásné vidět, že se ještě někdo zamýšlí i nad tímto. Vždyť i v této oblasti platí Marek 9:42  >Kdo by svedl k hříchu jednoho z těchto nepatrných, kteří ve mne věří, lépe by mu bylo, kdyby mu dali na krk mlýnský kámen a hodili ho do moře. Není sice třeba chodit v burkách, ale to co předvádějí v mnohých ohledech dnešní křesťané je mnohdy naprosto k pláči... Takže nenechme se tím svazovat, ale zároveň zbytečně neprovokujme! A zrovna plavky bych vybíral dle funkčnosti a pohodlí, ne pro oko. Protože co znamená ono PRO OKO? Doplňte si sami... Takže děkuji PLAMÍNEK i za toto téma.

dan78 7.10.2015

Amper: Nejfunkčnější a nejpohodlnější plavky: Žádné plavky! :-D

dinny 29.5.2016

Pokud máte doma už svoji budoucí Křesťanskou manželku věřím tomu,že doma je nejkrásnější i bez plavek.Amen.

Uložit