Co a koho vlastně hledáme?:-)

Nebylo by lepší, kdybychom si na svůj profil každý napsaly ve zkratce, co a koho vlastně hledáme?:-) Myslím, že bychom to měli praktičtější, co myslíte?;-)

kopretina55 21.2.2017

komentáře: (35)

JaPan76 27.2.2017

No jasně kopretino, to by bylo fajn ... jenže někdo (kromě Boha) vlastně třeba neví, co přesně hledá (můj případ) :) ale když na to pravé narazíme, třeba to poznáme :) Takže nezbývá než to zkoušet a zkoušet :)

vesmirek 28.2.2017

japan zkoušej rozvedené ženy s podobným osudem rzchodu/rozvodu a zkušenostmi, jako máš ty... je jich tu několik, zrovna rozvedená je i pražská simone2, co dala roha na diktátorskou CHRISTIAN-NET a předsevzetí, že se s vesmirkem z vysočiny zde už nikdy nebude v otázce evoluce přít

abby 28.2.2017

Souhlasím s tím, že to uvést nelze. Člověk může mít nějakou představu o tom, co určitě nesnese (někdo třeba kuřáka, někdo cizí děti) nebo čemu dává přednost a přes co třeba u někoho prostě nejede vlak (rozvedený/á, některá náboženství,...). Ale spousta věcí se popsat nedá, je to o sympatiích, chemii, životních zkušenostech, vzájemném propojení,..já bych třeba řekla, že je důležité, aby člověk, se kterým bych chtěla někdy zůstat, byl nejdřív mým nejlepším přítelem :-) Ale pokud si člověk nevymýšlí, tak se dá něco odhadnout z dobře vyplněného profilu.

abby 28.2.2017

vesmírek: Nepřijde mi příliš etické roznášet informace, které Ti někdo důvěrně napsal, a to z jakéhokoli důvodu! To si celkem zaděláváš na to, že už Ti o sobě nikdo nic nenapíše.

vesmirek 28.2.2017

Vůbec nešlo o důvěrnou soukromou diskuzi, ale diskuzi, která byla veřejná do chvíle, dokud ji pseudobioložka a administrativní úřednice simone2 před svým odchodem podle ní na lepší a čistší seznamku vybraných a vyvolených zrn zbavených plev nesmazala.

stepb 2.3.2017

No ono někdy tomu může pomoct fotka, která může něco napovědět.

JaPan76 2.3.2017

Domnívám se, bez ohledu na rozvod, že psát co my chceme je z principu sobecký nesmysl. Jak napsala abby - nějaký určitý rámec je fajn, ale tím to končí. Spíše je vhodné napsat (a fotkou ilustrovat) něco o sobě, co rád člověk dělá a čím se zabývá. A pokud pak na takový upřímný popis narazí někdo, komu se to zalíbí, tak je to vhodná cesta k seznámení. Nejhorší je napsat co chceme a vlastně nic o sobě včetně fotky. Co si pak o takovém profilu má člověk myslet? Takový profil mluví sám za sebe.

vesmirek 2.3.2017

Však to píšu pořád, že ti, co nemají profil vyplněný, a nebo se schovávají za různé andělíčky, holubičky a kytičky, že abby, se vlastně ani seznámit nechtějí a nebo to nemyslí vážně. Mě konkrétně takové anonymní, prázdné a neoslovující profily vpodstatě ani nezajímají. Odepisuju jen na ty profily upřímné a otevřené. Ochota a vstřícnost je také to, že dotyčná v rozumné době zareaguje. Někdo namítne, že tím nevyplněným profilem se ženy dělají zajímavé a tajemné a chtějí být dobývány, ale zaplať pán Bůh už dávno nežijeme ve středověku.

Dooory 3.3.2017

Hmmm...tak asi žiju ještě ve středověku :) Já si na profil fotku dala a byla to celkem blbost. Kdybych tady hledala vztah, tak bych si tam tu fotku taky nedávala. Připadá mi hezčí, když mi kluk napíše, protože se mu líbí nějaké info v mém profilu, než aby mi psal jak jsem krásná a podobný kraviny. To mi teprve připadá povrchní. Ještě víc mě potěší lidi, kteří mi píšou, protože reagují na nějaký můj příspěvek, takže si úplně nemyslím, že se lidi za něco schovávají, teda aspoň ne všichni :). Jenže většina lidí tady nemá trpělivost psát si s někým, o kom nevědí jak vypadá a profily se přebírají moc rychle.

JaPan76 3.3.2017

No Doory nicméně chlapi očima vybírají, aspoň v prvním momentu... a pak, pokud za to stojí, hledají dále. Nemůžeš oddělit jedno od druhého. Taktéž ta fotka je něco jako představení, já jsem ta a ta a tady je něco o mně.

vesmirek 3.3.2017

Doory právě naopak, ty se nestydíš za sebe, foto máš a jsi dokonce i komunikativní. Tak když to byla blbost, fotku smaž a uvidíš, že pak ti teprv už nikdo nenapíše. Není to o trpělivosti, spíš než o pohodlnosti, stydlivosti a lhostejnosti těch anonymních, kteří mají jen prázdné siluety, jméno, věk, max. vyznání, ale už nic dalšího o sobě, a tím jejich slavný nemastný neslaný profil hasne. Jsme na seznamce, ne na schovávačce.

abby 3.3.2017

No a pak je taky ještě další možnost, a to ta, že si chce vybírat žena. A pokud se chci například s někým bavit, pak nemám nejmenší problém ho oslovit a poslat mu fotku, povídat si, nebo se sejít. A čistě pro info - na té fotce není holubice, ale orchidej :-)
A pak si také myslím, že je hodně poznat z toho, jak se zde lidi zapojují do diskuze. Často stačí pár vět.

Dooory 3.3.2017

Kluci, v tomhle se neshodneme. Jendak si myslím, že holky seznamování berou jinak a pak taky tady vidím ten problém, že většina lidí se až moc soustředí na hledání ideálního partnera/partnerky. Nejlepší pro ně je, když dotyčný/á nahlásí věk, bydliště, ukáže foto a zkrátka uvede základní informace, a pak se uvidí, jestli prošel nebo ne...Na tohle já nevěřím. Podle mě láska a vztah může vyjít z přátelství. Já si píšu se všemi a pak třeba pošlou foto. Buď se mi bude líbit a bude z toho něco víc nebo ne a získám minimálně dobrého přítele. Vesmirku, já nesmažu jen fotku, ale brzy celý profil. Tu fotku jsem sem dala proto, aby mě případně poznal někdo známý, není to o stydlivosti. Mimochodem - i kdyby tu byli lidé, co se za sebe stydí, tak je chápu a neodsuzovala bych je za to. To, že to pro ostatní není pohodlný, to je věc druhá. Takže abych to shrnula - nemyslím si, že se seznamovat dá jen s fotkama. Pár lidí mi napsalo, protože reagovali na moje příspěvky, což mě nesmírně potěšilo. O tomhle to totiž podle mě je :)

faghira 4.3.2017

Abby a Dooory, holky, dobře vyjádřeno, přece není žádný problém, když si lidé dodatečně vymění fotky. A pokud napíše někdo člověku, který nemá fotku, je jasné, že ho zaujal názorem, postojem, vyjádřením, což se cení.

vesmirek 4.3.2017

abby, to je vskutku dobrý vtip. Do diskuze pokud se zapojí 5 % všech zaregistrovaných, tak je to ještě moc, takže tímhle způsobem poznáš akorát špičku ledovce. Já vím, že je to kytka, ale tvarem holubice. Rozhodně to není identita něčeho, co se zaregistrovalo ale jen něco, aby se neřeklo. Doory je každého věc, jak se svým profilem naloží, spousta těch to udělalo a tím dalo najevo, že jim je celá seznamka vlastně ukradená. Zrušením profilu také znemožníš to, aby ti někdo napsal soukromou zprávu. Že se lidé seznamují jen fotkama tak to jsem také nenapsal, ale je to to základní, aby člověk měl představu, s kým má vlastně tu čest, ale kompletní profil dělá fotka + text o sobě. Spousta lidí má své vyhraněné typy obličejů, postav i barvy vlasů. Tím, že někdo vloží anonymní modrou nebo růžovou siluetu, nebo kytku, nebo sošku madonny, tak z toho nikdo nic nepozná.

abby 4.3.2017

vesmírek: No to nepopírám, mluvím o těch, co se do diskuze zapojují. Jak je ale vidno a to souhlasím s Dooory, tak se na tom prostě nejspíš muži a ženy neshodnou. Další věc, ve které jsme prostě jiní. A je opravdu nesmysl tvrdit, že kdo nemá foto, tomu je seznamka ukradená. A pokud vím, tak když ze zrušeného profilu někdo pošle zprávu jako první, lze na tu zprávu normálně odpovědět. A vyhraněný typ hledá málokdo....

vesmirek 4.3.2017

Tak když je to nesmysl, proč na konkurenční seznamce čistých vyvolených zrn, zbavených plev CHRISTIAN-NET foto požadují, jinak bude profil smazán??? Nemusí to být ukradenost, ale i stydlivost a v neposlední řadě i zmíněná lenost, pohodlnost a tajnůstkaření. Asi všichni opravdu čekají, že jim ti pečení holubi budou sami lítat do pusinky. Nutno ne jen čekat, ale taky být aktivní. K poslední větě - to by ses divila. Mě samotnému mnoho žen napsalo, že nejsem vzhledově jejich typ a že hledají chlapa vyššího a hubenějšího. A už je jaksi příliš nezajímá, že jsem svobodný, nemám nikde dluhy a pracuju. Taky se zde bazíruje na vzdálenosti, ale to každý pozná, že né každý bude každý ochotný jezdit přes půl republiky.

abby 4.3.2017

- Pokud vím, nepožadují foto, ale základní představení
- Ty pořád myslíš, že lidé bez fotky nebo se zrušeným profilem nejsou aktivní. Možná by ses divil. Ale pravdu máš v tom, že člověk aktivní být musí.
- Vyšší a hubenější není moc velká vyhraněnost, spousta žen chce prostě spíš vyšší muže. Vyhraněnost je to, co jsi psal - barva vlasů, typ obličeje. Ale obecně nikdo přece nepopírá, že jde i o vzájemné sympatie, jen říkáme, že fotku lze poslat, pokud se ti dva spolu začnou bavit. Pokud ji tady má člověk vystavenou, vystavuje se (spíš tedy jako žena) mnoha komentářům, které netouží číst na zdi. A už vůbec netouží po komentářích komentářů.

nikkk 4.3.2017

pro zajimavost jsem se tam byl podivat a neni pravda, ze pozaduji fotku, je tam taky dost profilu bez fotky. mazou jen ty profily, kde neni vubec nic. je tam ale zatim malo lidi.

Dooory 4.3.2017

Byt vama, tak to neresim. Je kazdeho vec, jak se seznamuje. Ale vesmirku, tuhle jsi psal u prispevku, ze nesnasis, kdyz se hazou lidi do jednoho pytle, tak to taky nedelej. At uz maji lide jakekoliv duvody nedavat sem o sobe info nebo fotky, je to jejich vec.

vesmirek 4.3.2017

Pokud někdo netouží po komentářích, tak je to samozřejmě také každého věc, nikdo nikoho k ničemu přece nenutí, ani tedy k tomu, aby si diskuzi pročítal nebo reagoval. ´spousta žen chce prostě spíš vyšší muže´ no a už to tu máme, že výška hraje roli, a pak že na velikosti nezáleží, takže se tu posuzuje podle vzhledu, výšky a váhy a zvláště vyšší ženy jsou tímto posedlé... nikk mají to v podmínkách registrace. To že to admin nedodržuje, je to, že tak trošku nedrží slovo a lže. Hážení do pytle? Ano, anonymní profily bez fotek, lidi hrající si na slepou bábu a profily bez info mě prostě nezajímají a tečka a v tomto je hážu do jednoho pytle. Stejně jako profily vyplněné, plné vyzývajících fotek a sladkých slovíček, u kterých si také nemůžete být jistí, pokud někoho nepoznáte osobně a na vlastní oči a kůži, tak je to jen plané nekonkrétní filozofování o ničem. Můj osobní názor... a chápu že ho mnozí nesdílejí.

Dooory 5.3.2017

Ne, že nesdílím Tvůj názor, já nesdílím celkově Tvůj postoj k životu a k ostatním lidem - soudě dle toho, co tady vždycky píšeš. Ale jak říkám, každý jsme jiný :)

nikkk 5.3.2017

vesmirek: myslim ze nemas pravdu, nikde jsem tam nevidel, ze MUSI byt fotka

nikkk 5.3.2017

vesmirek, ted jsem to na tom christian net znovu prochazel a nikde tam neni nic o povinnosti fotky. Souhlasim s Dooory, ze mas divny pristup k lidem - hned osocit nekoho ze nedrzi slovo a dokonce lze, to se potom nediv.

vesmirek 5.3.2017

nikk tak asi neumím číst, nebo co... cituji: >A ještě něco – mažeme prázdné profily (tedy chápáno i ty prázdné jak bez textu, tak i bez fotek), založené jen z pouhé zvědavosti. Chceme být portálem seriozním, proto považujeme za základní slušnost se v profilu alespoň minimáně představit. Více prosím čtěte v NÁPOVĚDĚ> navíc jsou tam profily jak bez fotek, tak i bez textu... takže ADMIN nelže?????? Lže.

vesmirek 5.3.2017

´Nevyplněný profil
Pokud jste se u nás zaregistrovali, pak předpokládáme, že máte vážný zájem buď o seznámení, komunikaci, nebo o sdílení se s ostatními. Považujeme za slušné se v profilu alespoň minimálně představit (tzn. křestní jméno, pohlaví, koho hledáte, věk, stav a lokalita).

Žel, ze zkušenosti víme, že se mnoho lidí registruje pouze ze zvědavosti či jiných důvodů a své profily ponechávají nevyplněné. Již na úvodní stránce informujeme, že si přejeme zachovávat určitou komunikační kulturu. A vyplnění základních informací v osobním profilu do toho určitě patří.

V případě, že profil ponecháte nevyplněný, Vaše registrace bude ukončena.´

nikkk 5.3.2017

tim prece neni receno, ze musi byt fotka - nevyplneny profil se rozumi cituji - křestní jméno, pohlaví, koho hledáte, věk, stav a lokalita. O fotce se pise konkretne tohle - Do svého profilu si MUZETE nahrát svou fotku. A na jinem miste v odst. tykajici se fotky znovu - V prázdném okénku pro fotografii si MUZETE nahrát svou fotku. Kazdy normalni clovek to pochopi tak, ze fotka povinna neni, ale pozaduji se informace, cituji - křestní jméno, pohlaví, koho hledáte, věk, stav a lokalita.

nikkk 5.3.2017

a prazdne profily, tedy i bez textu, tam nejsou - LZES TY.

vesmirek 5.3.2017

http://christian-net.g6.cz/members/wolf-mom/ http://christian-net.g6.cz/members/pehy/ http://christian-net.g6.cz/members/gladiola/ http://christian-net.g6.cz/members/robi/ uvedené odkazy profily BEZ fotek, BEZ křestního jména a BEZ příjmení, mnohdy i BEZ lokalit, jen s jakýmsi anonymními nicky, a přesto tam takové nevyplněné profily vesele fungují... takových je tam víc, tak se nikkk uklidni v tohoto lživého osočování mé osoby, místo toho, aby sis profily sám prošel... admin tam nechává nevyplněné profily, takže nectí pravidla, jaká tam má. Je to celé k smíchu.

nikkk 5.3.2017

no, tak to jsi me rozesmal - nevim co mas za stroj, ale vsechny profily ktere tady ukazujes, jsou vyplnene - ale koncim s tebou, jsi fakt divnej, to je jak s kozou na lede a to nikam nevede.

nikkk 5.3.2017

jen jeste - nepozaduje se prijmeni a pokud jde o nejake udaje, tak jejich viditelnost si muze kazdy nastavit, Ale ty si budes mlit stejne svou, tak hodne stesti.

vesmirek 5.3.2017

Všechny uvedené profily nemají vložené jméno, příjmení, atd... možná vyplněn věk, možná pohlaví, ale v globálu je profil prostě nevyplněný a admin by ho měl smáznout, pokud to takto deklaruje ve svých pseudopravidlech. Jinak na to kašle, ale asi shání každého anonymase, tak to tam nechává. Promiň ale taky s tebou nebudu ztrácet čas... navíc taky zbabělec, co má siluetu, jediná informace je, že je katolík a stydí se za sebe. Myslíš tuto seznamku opravdu vážně nebo si tu z lidí děláš dobrý den? Zřejmě to druhé. Tak hodně štěstí.

vesmirek 5.3.2017

http://christian-net.g6.cz/registrace/ jaké kolonky se vyplňují a požadují máš při registraci /jméno, příjmení, přezdívka/ a pokud to neumíš pochopit, co se vyplňuje, je to tvůj problém.

nikkk 5.3.2017

to je prece jasne - celou dobu mluvime ne o prazdne registraci, ale o prazdnych PROFILECH. Treba email se v profilu vubec neukazuje, stejne tak prijmeni tam byt nemusi, muzes si svobodne zvolit co se bude v PROFILU zobrazovat - jestli jen prezdivka, nebo jmeno ci prijmeni, to plati i u dalsich udaju. Jde o to, aby to bylo zadano do systemu kvuli vyhledavani - a to admin jiste vidi, proto tam necha ty profily, ktere jsi tu nakopiroval - udaje tam jsou, jen ty je nemusis videt.

vesmirek 5.3.2017

Registrace je první cesta k vytvoření profilu, mazat se mají jak prázné, tak i nevyplněné profily, není ale napsáno do jaké míry nevyplněné, tak já už fakt nevím, co na to napsat, aby to bylo pochopitelné? Skryté jsou jen dva údaje, a to datum narození a e-mailová adresa jak čtu zde: http://christian-net.g6.cz/napoveda/

nikkk 5.3.2017

taky nevim jak to vysvetlit, abys to pochopil i ty. Registrace je jedna vec a profil druha - registraci vyplnit musis, jinak te to dal nepusti. Co tam ale napises, je na tobe, to nikdo neoveruje. Kdyz mas tedy registraci, tak POTOM VYPLNUJES PROFIL - a o to tady celou dobu jde. Pokud ho vyplnis aspon v zakladnich vecech, mas navic moznost nastavit u KAZDEHO UDAJE - to umoznuje nastaveni kazdeho profilu, vyzkousel jsem to -, jestli ho uvidi napr. jen tvi pratele, nebo vsichni registrovani, nebo jen ty, nebo uplne vsichni - to je na tobe. Takze nejake tvoje nakopirovane profily nic nerikaji, protoze nevis, jak si to ten ktery nastavil. Kdyby tam ale udaje nebyly zadany, profil bude smazan, to si pis.

vesmirek 5.3.2017

To zní, jako kdyby všechny a kompletní údaje byly přístupné jen jedinému člověku - administrátorovi. Protože jinak toto skrývání údajů jaksi ztrácí hlubší smysl. Děkuji, to mi stačí, byl to předpoklad, jak to tam skutečně funguje. Ta seznamka se mě stejně nelíbí, jednak v tom, že jako na Facebooku se tam lajkuje a označují přátelé, pak je tam příliš málo osob, asi 80, a nakonec admin cenzuruje názory a to dokonce ještě před tím, než někdo nějaký napíše, takže za mě děkuji, ale nechci. Navíc, jak jsme se tu bavili dříve, je tam velmi neprůhledná struktura toho, kdo web provozuje, a komu patří darovací účet, neb se sám nepředstaví. Nevzbuzuje to ve mne ani krapet důvěryhodnosti, ale spíše podvodu.

zvedavy 7.3.2017

Nějak bych to neřešil, dnes si může udělat internetové stránky kdo chce, mnohdy ani nemusí nic platit, dost serverů umožňuje stránky zdarma, detaily nevím. Kde se mi to nelíbí, tam nelezu. Jen by neměli se tady dělat reklamu.

Uložit