Zpoplatnění křesťanské seznamky nebo jiné služby

Byly byste pro zpoplatnění křesťanské seznamky pokud by přinášela kvalitní službu i obsah? Nemusí se jednat jen o seznamku, může se jednat i o jiný křesťanský portál. Vím, že například Signály zpoplatněné nejsou, ale signály jsou dobře organizované, stojí za tím katolická církev a určitě slušný tým programátorů, atd... Což např. tato stránka není. Je to výplod jednotlivce, který se ve volném čase rozhodl zrealizovat si svůj nápad, zdarma s omezeným časem a omezenými náklady... Víte jak to chodí? Když jdete do knihovny můžete si půjčit knihy. Obvykle to není zdarma, platí se členský poplatek v minimální výši na rok, ačkoliv si můžete přečíst kteroukoliv knihu. Ve svém sboru máte jistě podobnou službu, ale neplacenou, jednoduše organizovanou, kterou není třeba zpoplatňovat, protože knihy už byly jednou zaplaceny a zdaněny... Avšak, kdyby se jednalo o tvoje vlastní knihy, které ty si napsala, nechtěla by si aby tvůj čas, který si strávila psaním desítek knih byl zpoplatněn? Jako žena v domácnosti, která má v plánu vychovávat děti a nechat se živit svým manželem, možná řekneš ne! Nechtěla bych za to ani korunu. Ale jako muž, který by neměl kvůli čtení a psaní čas na nic jiného, na rodinu apod. tak to bys určitě zaplacené chtěl mít... N'est-ce pas? Najde se spousta nadšenců, kteří v mládí chtějí něco vytvořit, naprogramovat nezištně nechtějí za to peníze. Ale pak narazí na čas, že se tomu už nemohou dál věnovat. Každý musí platit výdaje na živobytí a nejde věnovat se programování na full-time úvazek. To si asi křesťané neuvědomují, protože jakmile se objeví nějaká služba co je zadarmo předpokládá se, že úroveň služby bude top. Ale tak to nefunguje. Každý musí z něčeho žít. Takže já to vidím tak, že Dave nebo kdokoliv má rozdělané jiné projekty na kterých pracuje a mohl vyhradit tomuto projektu jen určitou míru času, která vypršela. Je tedy zbytečné žadonit o změny. Jde tedy o to uvědomit si že nic není zadarmo a stojí peníze. Třeba časem až by jakýkoliv projekt byl dotažený do konce, mohlo být upuštěno od zpoplatnění nebo by mohla být žádána nižší částka. Ovšem narážíme na problém, že jakmile se objeví něco křesťanského a zároveň zpoplatněného nejspíš to nebude budit důvěru veřejnosti. Otázka také je kolik uživatelů by se bylo ochotno přihlásit a zaplatit řekněme členský poplatek na rok řekněme ve výši 500-750 Kč. Mnozí třeba ani nejsou plnoletí nebo jako studenti nevydělávají. Co si tedy myslíte, mělo by to naděj na úspěch? Dejme tomu že po dokončení/naprogramování projektu by částka klesla na 200 Kč na rok. Ale s případnýma požadavkama na změny je třeba zase pokračovat ve výši původní částky.

jestrab 19.2.2017

komentáře: (75)

stepb 19.2.2017

Já nevím co tu pořád někomu vadí, když chceš mermomoci platit přejdi na noemku, nebo na ten odkaz pana kolegy.

jestrab 19.2.2017

Stepb tys vůbec nic nepochopil. Je to diskuse o tom jestli by křesťanské internetové služby měly být zpoplatněny. Jestli by si byl ochotný chodit na nějakou křesťanskou stránku, která by byla zpoplatněná, např. na seznamku. Takže to není o tom jestli já chci platit, ale jestli chceš ty platit.

remainder 19.2.2017

stepb - vypadá to, že portál, který jsem uvedl, považuješ za placenou službu jako noemku - NE, TEN PORTÁL CHRISTIAN-NET JE PLNĚ ZDARMA

remainder 19.2.2017

jestrab - popisuješ to myslím realisticky a správně, mám na to stejný pohled. Jde ale o to, zda by zpoplatněním nastalo nějaké zlepšení. Osobně problém vidím spíš v nedostatku času, než v penězích. Neumím říct, zda by poplatky např. pokryly mzdu dalšího člověka, který by se tu staral o pořádek. Nehledě k tomu, že placený portál by okamžitě zaznamenal pád zájmu, což by ale vlastně někdy nebylo na škodu :))))

jestrab 19.2.2017

remainder, ano, tím by ses zbavil právě těch lidí co to nemyslí vážně a chtějí se zaregistrovat jenom aby si mohli rýpnout. Ten plat by byl spíše tomu programátorovi. I tak ale nevím jak se takové věci formálně realizují. Ono je to vlastně už podnikání, takže dotyčný nemůže být jen nějaký fanoušek do programování co to dělá ve volném čase, ale už by to musela být jeho živnost. Takový člověk ale má výhodu. Může to být třeba křesťan podnikatel, který se rozhodne zaplatit programátora, aby programoval pro určitou skupinu lidí... Nebo by se to vybralo jako sbírka a peníze by šly na zaplacení nějakého již existujícího zboží, nebo by se zaplatilo firmě - ale to by asi bylo zas moc peněz a nevím jestli by to taková sbírka dokázala pokrýt. Vlastně těch možností je více, ale problém je v tom že křesťané si neuvědomují že všechno stojí peníze a očekávají že vše bude automaticky zadarmo. Nevím jestli se to tak dá udělat že by někdo přes svoji stránku vybíral peníze na zaplacení programátora, jestli to umožňuje zákon...

remainder 19.2.2017

Jo takhle to myslíš... tak to by ten účel asi z velké míry plnilo, to máš určitě pravdu. Ale je taky pravda to, co píšeš dál - samotná konkrétní realizace včetně financí. Určitě bez nějakého živnosťáku by to oficielně nešlo. Na portálu CHRISTIAN-NET je to tak, že vše je plně zdarma, ale pro ty, kteří si uvědomí, že za tím vším je spousta práce a taky nějaké poplatky, tak ti mají možnost formou daru poslat přes ty stránky na účet dobrovolnou částku. A je pak na majiteli stránek, aby si hlídal strop, kdy ještě nemusí platit daň z příjmu - což je však myslím jen teoretická záležitost, protože strop je u nepodnikajících osob řádově v desítkách tisíců, ovšem lidé pokud by něco poslali, tak to budou řádově stokoruny za rok...

pavcaad 19.2.2017

Ano, ta seznamka Christian-net je zdarma a admin je skvělý člověk, který je jednak moudrý, jednak opravdu hlídá pravidla a rychle reaguje. Také zde byl a pokud vím, byl velmi oblíbený :-) Myslím, že placená seznamka lidi hodně odrazuje, pokud bych do něčeho chtěla dát peníze, tak raději půjdu na společný organizovaný výlet, tam minimálně najdu pár přátel.

jestrab 19.2.2017

remainder: ze zvědavosti jsem tam kouknul a vypadá to na úrovni. Neregistroval jsem se, ale už podle toho že poskytují přehlednou nápovědu hned v hlavním menu vypovídá o tom že se tam o to někdo stará a udržuje to čili že dává najevo svůj zájem. Slabinou ovšem vidím to, že není jasné kdo za celým projektem stojí. Je to team lidí nebo jen jedna osoba která o sobě mluví v množném čísle? V tom druhém případě by to bylo další mínus na účet důvěryhodnosti. Bylo by vhodné tam uvést kde jsou data uložena - jestli se jedná o soukromý server firmy nebo je to pronajatý server který je placený....? Kdo má k těm osobním datům přístup. Ono se to může zdát jako nepodstatná informace, ale existují podvodníci kteří nabízejí nebo nabízeli hosting zdarma, kde mohla běžet tvoje aplikace a po čase si zjistil, že ses k těm svým stránkám nemohl dostat. Čili jak kdyby ti odcizily celý web i se všemi daty... Proto je podstatné vědět kdo za projektem stojí a kde to je uložené. Jestli to třeba není někde v cizině apod.

jestrab 19.2.2017

oprava odcizili celý web...

remainder 19.2.2017

jestrab - zajímavé postřehy - smajlík - když dovolíš, zkopíruju tvůj post a přepošlu adminovi christian-net, souhlasíš? Nebo pokud bys chtěl, je tam kontaktní formulář, který je přístupný i neregistrovaným, že bys mu to napsal sám. Chvíli jsem googloval a s koncovkou g6.cz v adrese mi vyjel webhosting ENDORA - https://www.endora.cz/, která poskytuje domény s koncovkou g6.

jestrab 19.2.2017

remainder: můžeš přeposlat. Pro uklidnění: zmiňovaný web hosting se jmenoval moxo.cz . Měli super velkou kapacitu zdarma i rychlost byla poměrně dobrá, ale dopadlo to těmi odcizenými daty. Naštěstí jsem svůj projekt nestihl nahrát.

zvedavy 19.2.2017

Koukal jsem na tu seznamku z odkazu, hned mi počítač hlásil, že daná www stránka chce získat údaje z mého počítače. Takže já ty stránky fakt nikomu nedoporučuji. Stačí mi, když bude slídit v mém počítači policie nebo kontrarozvědka. Ani tyhle organizace to nemůžou dělat volně jen tak, musí tu být důvodné podezdření a pak snad ještě jim to musí povolit státní zastupitelství. Budu někam psát své plné jméno a provozovatel seznamky se ze skromnosti nikde nepředstaví.Jo, endora.cz, to my vyskočilo taky. Nikomu neradím psát volně na internet osobní údaje. Kór u věcí jako seznamka. Radši anonymní profil a kdo se chce seznámit, tak dotyčnému protějšku pak může své jméno snad sdělit. Možná ne na první osloveí, když pak dotyčná osoba třeba nemá zájem se ani setkat. Před časem jsem posílal někomu osobní údaje, dotyčná oslovená se nepředstavila ani v profilu, ani v odpovědi. Já o sobě jí osobně napsal teda dost, pak mi to mrzelo. Stejně je pak lepší spíš poslat třeba mobil a sdělit si věci tímto způsobem.

zvedavy 19.2.2017

K původnímu dotazu, tak jednak tu jsou seznamky zdarma a potom placené. Každý si může vybrat. Lepší než mít jen ty neplacené a nebo jen ty placené.

jestrab 20.2.2017

zvědavý: To nejde, aby www stránka slídila v tvém PC. Pokud používáš standardní prohlížeč jako Opera, Firefox, Chrome, IE apod.

remainder 20.2.2017

zvedavy - každý server si stahuje anonymní údaje - smart bezpečnostní ochrana to umí rozeznat a nevzrušuje jí to. Jedná se o soubory cookies, dále o IP adresu, typ prohlížeče, typ operačního systému a jiné neosobní údaje, jako je např. počet návštěv, doba návštěv, typy souborů které se stahují - např. JPG, MOV, PNG, GIF atd. - zda se ti zobrazila tzv. favicon ikona apod. Žádné šmírování, to je na internetu naprostý standard.

vesmirek 20.2.2017

Opravdu nechápu strach anonymních siluetářů, žádná rodná čísla, telefony, čísla účtů, žádné skenované občanky, apod. tam nevyplňujete a k potěšení zbabělé simone2, které nezbývalo nic jiného, než vložit své foto, protože by jinak skončila, jsem se tam též registroval. Snaží se tam vyvolat diskuzi o podobnosti DNA člověka se šimpanzem, Už se těším na kvalitné diskuzi, komentáře podléhají kontrole a schválení administrátora. Hin sa ukáže, kdo má pravdu. No oni ti remainderové a jiní ostatkové trotlové s výučním listem jsou k něčemu aspoň užiteční, kromě plivání síry a urážek /umí něco jiného a diskutovat věcně a k tématu? neumí/. Bez fota to ale nepůjde, takže zvědaví, faghira, pavca a podobní mudrlanti mají s registrací na christian netu smůlu. Leda že by vložili falešné fotky, pokud se tak za sebe moc strašně stydí, bo co.

jestrab 20.2.2017

Už pro tu cenzuru bych tam nešel :D Jinak mě napadlo že k oblíbenosti přidává i to, když se seznamka dá procházet jako nepřihlášený návštěvník - zjistíš kdo tam je a co si dává za inzerát - nemusíš se registrovat pokud tě nikdo nezaujal - ale má to své nevýhody co se týče výkonu že to žere traffic - ten je myslím u Endory hostingu zdarma omezený - nebo je to placený hosting? Nepřihlášení mohou být boti a ti si taky chodí prohlížet stránky a zkreslují návštěnovst.

vesmirek 20.2.2017

No cenzura tam je, jako řemen, chtěl jsem tam reagovat, a bylo mi odepsáno, že jsem zablokován ;-) vstkutku totalitní nedemokracie, jak si ji nepředstavuji. Navíc administrátor sám má ve svém profilu uloženu fotku dítěte, přičež podle údajů by měl mít 63 let, jako církev má vyplněno někde mezi těmi všemi ploty. Takže je to tam vše smyšlené. Cituji: ´U každého nově registrovaného uživatele podléhá jeho první příspěvek do diskuse schválení administrátora. Je to způsob ochrany proti robotům a spamerům. Pokud je první příspěvek schválen, ostatní příspěvky již nepodléhají žádnému schválení a jsou přidávány automaticky. Váš příspěvek nebyl schválen. Sděluji vám, že vám nebude umožněno zůčastnit se zdejších diskusí. Důvodem je váš způsob prezentace, který je mi dobře znám z jiného portálu. Lituji, ale váš způsob komunikace neodpovídá pravidlům tohoto portálu.´ Takže co k této konkurenční seznamce dodat? Je ještě horší a více fašizující, než-li tato.

zvedavy 20.2.2017

tak mě to chtělo zjistit od počítači údajů víc, já tohle prostě nemám rád. vesmirek: tvoje dva poslední příspěvky je trošku liší, jak by to psal někdo jiný. A fakt mi nesedne, aby někdo tahal moje osobní údaje a sám se odmítal představit.

vesmirek 20.2.2017

No je pravda, že tamní admin - najdete ho na odkaze http://christian-net.g6.cz/members/administrator/ NEMÁ uvedeno jméno, tudíž je anonymní, ale ostatním jméno a příjmení při registraci nařizuje. No nezbývá mi nic jiného, než změnit identitu, abych se tam dostal a byl autorizován. No ještě si toho vskutku velmi ochotného a vstřícného pána /případá mi, že musel být za totáče velké zvíře, estébák, nebo něco podobného/ podám.

vesmirek 20.2.2017

jestrab: Co se týče financí, na uvedeném odkaze této konkrétní seznamky http://christian-net.g6.cz/pro-darce/ najdeš další informace, jako číslo účtu, na které můžeš finančně přispět. Ale jinak, tato pseudoseznamka nemá moc šancí na úspěch, reklamu se snažil zde udělat remainder, ale na té seznamce je všehovšudy zaregistrovaných jenom 77 lidí, v diskuzním fóru jsou jen tři vlákna a na ´nástěnce´ se tlachají nesmysly a odkazy, stejně jako zde. Trošku málo, na to že už nějaký ten pátek funguje. Seznamka má fungovat na seznamování. Taková Noemi.com vůbec nevede žádné diskuze a rovnou hledáte partnery. Neprůhledný je kontakt, sám administrátor je anonymní, jako poleno, v osobní ikoně má nastavenou fotku dítěte, v církvi napsáno nicneříkající mezi třemi ploty, takže člověk si ho ani nemůže nijak zaškatulkovat. Uvedené číslo účtu Bůh ví komu nakonec vlastně patří... 1386423018 / 3030 var. symbol : 070902016. Jak je tam pevný variabilní symbol, může je jednat rovněž o anonymní kartu a účet.

zvedavy 20.2.2017

Myslím, že kdo má nějakou firmu, a sem řadím i provozování www stránek na internetu, tak by neměl být anonym. Sem řadím i seznamky, prodejní weby, nebo stránky nějakého křesťanského sboru. Tady chci vědět jak firmu, tak i člověka, co za ní stojí. Proti tomu pokud jde o jednotlivce, tak tady bych radil spíš své osobní údaje na internetu nezveřejňovat. Takto jsem např. přišel o jednu emailovou stránku, která byla následe zahlcena. Moc nefandím ani profilům jako facebook nebo linkedin. Personalisti tam šmejdí, na linkedinu mi pak zůstane zpráva, kdo to navštívil. Takže kdo to už užívá, tak rozhodně nezveřejnovat zde vše. Počítat i s tím, že i do soukromých údajů se můžou dostat lidi, které třeba nezařadím do přátel, pro které to mělo být zpřístupněno. U křesťanské seznamky, co si navíc zveřejní číslo účtu, tak bych provozovatele očekával ještě víc než u někoho, kdo na internetu jen něco prodává.

zvedavy 20.2.2017

Myslím, že kdo má nějakou firmu, a sem řadím i provozování www stránek na internetu, tak by neměl být anonym. Sem řadím i seznamky, prodejní weby, nebo stránky nějakého křesťanského sboru. Tady chci vědět jak firmu, tak i člověka, co za ní stojí. Proti tomu pokud jde o jednotlivce, tak tady bych radil spíš své osobní údaje na internetu nezveřejňovat. Takto jsem např. přišel o jednu emailovou stránku, která byla následe zahlcena. Moc nefandím ani profilům jako facebook nebo linkedin. Personalisti tam šmejdí, na linkedinu mi pak zůstane zpráva, kdo to navštívil. Takže kdo to už užívá, tak rozhodně nezveřejnovat zde vše. Počítat i s tím, že i do soukromých údajů se můžou dostat lidi, které třeba nezařadím do přátel, pro které to mělo být zpřístupněno. U křesťanské seznamky, co si navíc zveřejní číslo účtu, tak bych provozovatele očekával ještě víc než u někoho, kdo na internetu jen něco prodává.

vesmirek 20.2.2017

Jenomže vtip právě je, že mnohá spousta hostingů /prostor na www serverech na stránky/ je zadarmo nebo s minimálními ročními poplatky, tato seznamka na christian.net sama o sobě je BEZ registračního poplatku, tudíž se nejedná o podnikání a výdělečnou činnost. Podle věku administrátora /63 let/ je tento šedivý děda patrně dávno v důchodě, má tedy hafo času na cenzuru a výmazy nevyplněných profilů. Pokud se stránky sponzorují formou darů na účet, je to neziskovka. No a pokud jde někomu o 100% garanci a ověření profily partnerů, nechť kontaktuje skutečné seznamky, jako je seznamka Grand /www.videoseznamka.cz/, kde za roční poplatek máte garantované kontakty, které existují a kde je ověřena jak podoba, tak i případné telefonní číslo a e-mail k další komunikaci. Nevýhodou je, že se musíte sobně zastavit na centrálu v Praze, nechat se vyfotit a vyplnit orzsáhlý dotazník, což se lidem anonymním už vůbec nebude líbit. Christian.net a další ´pseudoseznamky´ (jako třeba i na www.katolik.cz, apod.) v žádném případě NEJSOU věrohodnými seznamkami a to právě z důvodu mnohé anonymity a neověřených a dokonce i podvodných profilů /ukradené fotky dam, lákající pány a pak tahající peníze na dobití kreditu, atd./.

pavcaad 20.2.2017

Myslím, že v něčem nemáš pravdu. Netuším, kde jsi vzal to, že na té seznamce jsou nějaké kradené fotky dam, např. Byly ti zrušeny nevhodné poznámky, protože lidi tam prostě nemají o takové řeči zájem. Někteří se znají osobně. Záleží na přátelství, úctě jednoho k druhému. Nemusím souhlasit, ale nebudu proto nikoho napadat. Pokud tady čtu, co říkáš, tak jsi zatím jediný, kdo tam chce vlézt pod vymyšleným profilem. Proč, když jsi tak proti?

vesmirek 20.2.2017

To je jednoduché, kde není placená a verifikovaná registrace, není kontrola, není 100% jistota, že profily jsou pravé a že to nejsou podvrhy. Ty máš 100% jistotu, že ano? To za prvé. Za druhé, admin zřejmě chodí sem, a zná to tu, nebo mu někdo informace o mé osobě donáší /zajímavé, že v přátelích má onu simonu2, moji úhlavní nepřátelku?/, takže mě umlčel dřív, než jsem stačil něco napsat - podotýkám, že příspěvek byl slušný a týkal se diskuze věcně 99% shody DNA lidí s opicemi, no tak ať si tam simone2 diskutuje sama se sebou, stejně na ni nikdo nereaguje, vpodstatě se tam baví rusák Andrej Rublev /tedy pokud i toto jméno není smyšlené/ s umravňovačem a kazatelem Remainderem. Za třetí, pokud jsem tedy tímto komunistickým až estébáckým způsobem diskriminován a je mi narván roubík do úst, tak je jediná svobodná možnost tam jít pod jiným a anonymním profilem... hezky si to s tím anonymním dědulou vyříkat. To ti pavcaad nevadí, že sám admin je anonymní? Znáš jeho jméno? Neznáš. Není uveden ani v kontaktech. Správná seznamka má linku důvěry, telefonní číslo a e-mail, kam se obrátit. To tam zcela chybí.

pavcaad 20.2.2017

Pravda, nikdy není úplná jistota, přesto, i vzhledem k tomu, že tam nějaké lidi opravdu znám, mi tady přijde ta jistota větší. Cílem totiž není množství lidí, ani peníze, ale opravdu přátelství a seznámení se s novými lidmi, nejen za účelem někoho nutně >sbalit>. A ano, admina znám docela dost, k tomu znám lidi, co ho znají osobně.

vesmirek 20.2.2017

Úplná jistota je u garantovaných a placených seznamek, jako Grand... jinak ten pán si ta svá pravidla vykládá porůznu a má tam docela čurbes, protože řada profilů tam nemá vloženou fotku a stejně nejsou smazány. Už pohledem na tabulku ikon přihlášených a nedávno aktivních osob je zřejmé, že to ani nemyslí vážně. Asi třetina je tvořena jen grafickými čtverečky.Takže i anonymové si přijdou na své. To jen informace pro pana zvědavého, který se tam klidně může jako pan zvědavý zaregistrovat a projde mu to. Vzhledem k opravdu malému počtu lidí je ale tato seznamka celkem k ničemu. Na největší seznamce, a to www.seznamka.cz je registrovaných asi 100.000 lidí a každý den tam hledá asi 3 až 5 tisíc lidí. To je zcela jiné kafčo.

pavcaad 20.2.2017

Nejspíš také přijde na to, koho nebo co hledáš. Pokud bych u sebe uvedla jen jedno nepřekročitelné pravidlo (což můžeš mít jinak), tak nehledám nekřesťana. Tím jsem vyloučila většinu megaseznamek. A mohla bych pokračovat. To je na každém. A osobně myslím, že se člověk opravdu lépe seznámí na nějaké akci, než na jakékoli seznamce.

vesmirek 20.2.2017

Ale i ve většině megaseznamek jsou věřící a stačí si najít statistiku ČR a poměry /23 % věřících, 45 % bez vyznání, 30 % ateistů/. Osobně mám nejlepší zkušenosti se seznamkou www.primaparta.cz, což je cestovka pro nezadané, mající taneční večírky a jiné akce, kde se lidé seznámí opravdu osobně a né virtuálně. Ale na to musí mít člověk víc času a taky peněz. Několika akcích jsem se seznámil, a nelituju. Nejvíc se mě líbilo na jižní Moravě /Pálava/ a taky na horách /Krkonoše/.

pavcaad 20.2.2017

Asi jsem ohledně víry dost náročná, ale to je opravdu na každém. Na tom, že jsou akce lepší, než virtuální život, není pochyb...

vesmirek 20.2.2017

www.noemka.com tam taky dělají různé akce, ale né každý má čas na to se na pár dní sbalit a někam odjet... ideální jsou prodloužené nebo i normální víkendy. No a taky je propastný rozdíl jestli někdo hledá v milionové Praze, nebo čtyřistatisícovém Brně, kde je daleko víc příležitostí a stačí sednout do metra nebo na šalinu, než na vesnici, kde chcípnul pes a kde tak trošku lišky dávají dobrou noc.

zvedavy 21.2.2017

Tato seznamka se mi líbí, je bezplatná, umožňuje se seznámit, tj. vytvořit profil, dosti o sobě napsat, dát tam fotku, nebo napsat méně, dle gusta. Nebo tu jen diskutovat. Nebo kombinovat diskuzi a seznamování, někdo třeba chce vědět, jací mají lidé názory, teda u hledaného protějšku. Je tu volný režim, nemaže tu snad nikdo, leda nějaké extrémní projevy, což je dobře.Komu vyhovuje jiý typ seznamky, tak to může zkusit i jinde.

vesmirek 21.2.2017

Však ta druhá na CHRISTIAN NET je taky bezplatná, příspěvky /dary/ jsou na čisté dobrovolnosti zaregistrovaných. Zde se nemažou ani ty nejextrémnější a nejvulgárnější projevy, zde není žádná cenzura, což se samozřejmě nelíbí těm rádobymoralistům TomášMetodějům, Remainderům, Rublevům, simone2 a dalším náboženským fanatikům, kteří neunesli kritiku a tak šli tam. Ale jejich věc, jestli chtjí žít v omylu, ať si v něm žijí ;-))) znovu opakuji, že já sám za sebe v otázce evoluce věřím opravdovému profíkovi na světové mezinárodní úrovni, než nějakému místnímu náboženskému fanatikovi, mudr.lantovi a navíc ještě šarlatánovi a léčitelovi, který obory jako je genetika a molekulární biologie viděl maximálně z rozjetého vlaku. I naše Země má svoji vlastní evoluci a vývoj, kontinenty se pohybují, Amerika se vzdaluje od Afriky a Evropy, horstva jako Himaláj rostou, naopak oblasti jako Mrtvé moře zase klesají pod úroveň mořské hladiny. Ale tyto jasné a zřejmé argumenty pro tyto biblické zaslepence jsou zbytečné, vidí jen tu svoji pravdu zamrzlosti bible /opravdu jsou si jistí, že v průběhu dalších tisíciletí nepřijde ještě novější třetí zákon?/ a jinou pravdu, opírající se o věděcké výsledky, holt neuznají.

jestrab 21.2.2017

Tak ta seznamka asi nebude důvěryhodná. Sice napíšete, že je tam milý admin, ale nikdo ho vlastně nezná. Může se tvářit jako křesťan ale nemusí to být skutečně křesťan. Může mít jen hubu plnou náboženských keců. Možná jste už v životě, stejně jako já, narazili na někoho kdo se za křesťana vydával a vymámil z vás peníze - a to jsem ho poznal osobně, hold jsem byl najivní blb takže jsem mu půjčil a už jsem penízky nikdy neviděl. Tak vám radím dejte si pozor, přes internet těžko věřit. Tady Dave je průhledný, má tu fotku a tato seznamka už několik let bez problému funguje.

jestrab 21.2.2017

vesmirek: „Pokud se stránky sponzorují formou darů na účet, je to neziskovka.“ Neziskovka to není automaticky. Neziskovka je společnost, která musí být registrovaná a musí si vést/vykazovat účetnictví. Myslím že musí mít i radu ... pokud se nepletu. Nejsem si jistý, ale neměly by se z darů platit daně? Každopádně, pokud by to byla neziskovka, tak by se to tam mělo uvést co je to za neziskovou společnost. Fakt nevím co by na to řekla policie, kdyby na dotyčnou osobu někdo podal trestní oznámení pro podezření z nedovoleného podnikání nebo tak něco. Nevím jak tyhle věci fungují. To by si každý mohl založit stránky kde žádá o dar na něco ... ale jak říkám z darů se mají platit daně ale nevím od jaké částky. Tak nevím jak si to stát/finančák hlídá, nejspíš podniknou vyšetřování až na podnět.

jestrab 21.2.2017

To by si každý mohl založit stránky kde žádá o dar na něco. A podnikat tak i bez živnosti...

vesmirek 21.2.2017

No pavcaad ho sice prý údajně zná, ale jméno, kdo za CHRISTIAN NET opravdu stojí nám stejně nesdělí. V kontaktech by mělo být uvedeno i IČO, pokud se jedná o skutečné podnikání v pravém slova smyslu. Z daru by se měla nějaká daň také odvádět, no daňové přiznání toho administrátora bych chtěl vidět ;-// navíc, všude píše, jako Naše Veličenstvo v množném čísle, všimli jste si? Takže možná jde o celý anonymní kolektiv lidí, avšak s neprůhlednou strukturou a financováním. cituji: >Provoz portálu CHRISTIAN-NET vnímáme v první řadě jako součást naší služby Bohu, a proto je veškeré jeho užívání pro návštěvníky zcela zdarma. Někoho ale možná napadne, že za tím vším se skrývá mnoho práce, také občas nějaké nutné poplatky za software či webový prostor na internetu. Proto nabízíme každému, koho naše aktivity zaujaly a chtěl by je podpořit, možnost tak učinit. Vážíme si každé, i té nejmenší pomoci a každou pomoc vděčně přijmeme. A ještě něco – mažeme prázdné profily, založené jen z pouhé zvědavosti. Chceme být portálem seriozním, proto považujeme za základní slušnost se v profilu alespoň minimáně představit. Více prosím čtěte v NÁPOVĚDĚ.> HAHAHA, chtějí být seriozním portálem, opravdu??? To by ovšem musely kontakty a profily ověřovat, tak jak to dělá seznamka GRAND. Se fakt musím smát. Sám 63-letý šedivý ADMIN po sotatních chce, aby se představili, ale sám se nám minimálně nepředstavil, ani svým jménem, ani vyznáním /mezi třemi ploty opravdu neznám/, v osobní fotce má vloženu fotku dítěte /asi vnuk/?, takže další vysmátá rádoby Bohem posvěcená osoba, co káže sice vodu, ale bumbá vínečko. Navíc se chová jako gestapák, pokud na základě bonzovaných a donášených informací předem odmítá ty, kteří se ani nestačili ničím zhřešit /prsty v tom má na 100% simone2, kterou má nasáčkovánu v přátelích - http://christian-net.g6.cz/members/simone/ / Inu jako sekta. Sama simone2 se tam přiznala, že je Svědkyně jehovova jako poleno - a až teď mi docvaklo, že proto byla naštvaná na mě, když jsem se o tuto sektu zde dříve otřel.

jestrab 21.2.2017

Nevíš jestli je mu tolik co píše. Dost pochybuji. Tomuhle se většinou věnují mladí lidé ve věkovém rozmezí 20-3? let, po třicítce lidi už většinou mají rodiny a nemají čas na takové k...tiny. A 64 se mi zdá moc, tahle věková kategorie si tak akorát zvládne založit email, elektronické bankovnictví nebo nakupovat na e-shopech :D Za množným číslem opravdu vidím jen snahu jednoho borce se zviditelnit a přidat si na důležitosti. A tím spíš pro mě klesá takový web na důvěryhodnosti. Já si představuji někoho s živnostňákem nebo i bez, který se snaží touto cestou vymámit z lidí peníze. Mohou to být předsudky, každý máme tu svou zkušenost... Každopádně, kdyby to myslel vážně tak by se musel odtajnit, tím by ale zároveň ryskoval, protože jakýkoliv web, který takto shromažďuje osobní informace o uživatelích se musí podle zákona o osobních informacích zaregistrovat - viz https://www.uoou.cz/. Registrací se zavazuje k dodržování určitých pravidel a úřad ho může kdykoliv navštívit, aby zkontroloval jaké informace shromažďuje a zda k tomu má povolení od uživatelů. Kontroluje se i způsob ukládání dat. Bez registrace je to ne úplně v pořádku a kdokoliv by ho mohl napráskat. Jaké jsou postihy za to, že se daná osoba neregistrovala však nevím.

jestrab 21.2.2017

Ještě upřesním, že ty informace co mám se týkají e-shopů: https://dostupnyadvokat.cz/blog/eshopy-ochrana-osobnich-udaju ale myslím, že toto by mohlo platit všeobecně o všech internetových stránkách. Myslím že je jinak vcelku fuk jestli je to eshop nebo nějaká firma, která se tváří jakože služba zdarma s registrací...

vesmirek 21.2.2017

Ve věku 63 let nám zřejmě tento stařík nekecá, podle dalších fotek na odkaze http://christian-net.g6.cz/members/administrator/media/ jde o toho šedivého cyklistu s šedým strništěm ve žlutém trikotu, co se rád prohání na kole Českým Středohořím, na jedné fotce je vidět snad Milešovka a řeka Labe, a značky Teplice, takže je opravdu z Ústeckého kraje. Pokud je web u orgánu na ochranu osobních dat registrován, registrován na živnostňáku, na finančáku, a dary poctivě zdaňuje, to těžko říci. Každopádně to číslo účtu bude s tím anonymním adminem nějakým způsobem provázáno. A víte co se mě stalo? Označil můj profil jako falešný a už ho rovnou vymazal. Přičemž jsem skutečně Miroslav Veselý. Připomíná mi to rčení ´zloděj křičí, chyťte zloděje´. Nu uvidíme, až si prověřím další data. Ani na Facebooku /https://www.facebook.com/pg/christiannet.for.you/ se mi totiž nepodařilo dohledat identitu, ale už se k tomu blížím. Web založen v říjnu 2016.

remainder 21.2.2017

vesmíre, nějak tě to vzalo, že tě tam nechtí, co? A co kdybys začal mluvit konečně pravdu? Zaregistroval ses tam pod jménem Josef Vyskočil, 22 let - jenže asi nemáš ani páru o tom, jak jsi na internetu nahý a rozpozonatelný už na dálku. Vím, že je zbytečné ti říkat, aby ses necpal někam, kde tě nechtějí - tak jen tolik, že mi tě je fakt líto.

jestrab 21.2.2017

No tak fotku tam má a vyfotil se u zdi nářku tak křesťan to nejspíš bude.

vesmirek 21.2.2017

Milé ´Ostatky´ (lidské, nebo zvířecí) klídek, jo? Byl jsem tam zaregistrovaný pod skutečným jménem, i vymyšleným, a neprošlo ani jedno, že Stanislave... protože jsem se ozval v ožehavém tématu. A kdo tu prohlašoval, že je to zde poslední základna a pořád se vrací? Ty seš stejně jako ta simone paranoidní. Tak se zkus nad tuto tvoju paranoju povznést. Toho admina si vystopuju... a ty a nikdo další mi v tom nezabrání. Trolové se totiž jen tak lehce nevzdávají.

zvedavy 21.2.2017

Já nemám v úmyslu se nutit někam, kde mi to nevyhovuje. Ale psalo tu víc lidí, co tu doplnili, tak jen potvrzuje, že provozovatel té seznamky je nanejvýš nedůvěryhodný.Tady jsem spokojený, navíc kdo opravdu hledá, tak může využívat více seznamek.

vesmirek 21.2.2017

jestrab: křesťan je to podle dalších fotek na tutovku, když cestuje po Izraeli... no hin sa ukáže. Necháme si proklepnout uvedený účet i další aktivity. Dáme si takové malé cvičení v hackingu, zda-li jsou osobní data skutečně chráněná /první elementární věc - chybí protokol https/. Všechny nitky nakonec stejně povedou do Říma. Remainder z Ústí nad Labem může být jeho pravá ruka. Sám tento inzeroval a propagoval. http://diskuse.doktorka.cz/seznamka-pouze-pro-krestany./ stano = remainder

remainder 21.2.2017

vesmíre, tvá cákající žluč mě nechává klidným, ale opět nevíš, co mluvíš. Jdi a přečti si to znovu. Psal jsem, že I KDYŽ SE SEM OBČAS PODÍVÁM, MOJE ZÁKLADNA JE UŽ JINDE.

vesmirek 21.2.2017

No tak si běž popovídat s Adnrejem Rublevem, když ti to tak chybí ;-))) jinak pro ostatní, už jsem toho tajnémo admina našel i zde: http://www.krestanskaseznamka.cz/user/filos12 Je to jistý Pavel z Lovosic. Takže už tě mám, holoubku... zbytek bude hračka.

zvedavy 21.2.2017

Jak jsem psal, pokud někdo dělá nějaký podnik, navíc v oblasti víry a seznamování, tak by neměl tajit svoji identitu. Zvlášť když po druhých vyžaduje osobní údaje.

zvedavy 21.2.2017

Ten člověk - Pavel61 - nemá trochu slušnosti. Má tu profil, kde prezentuje, že radši založil svoji seznamku, dává i odkaz. To je jak jít někam do supermarketu a tam lidem říkat, že mají jít radši ke konkurenci, ještě zveřejnit její jméno a adresu. OK, at si někdo založí svou seznamku, ale reklamu si nemůže dělat jak parazit na cizích stránkách. Ten pán bez jména a s fotkou, o které nevíme, jestli je pravá.

vesmirek 21.2.2017

zde je to neaktuální, na CHRISTIAN NET uvádí věk 63 let, no smyčka se pomalu stahuje, ale je to on na 100%. nějakou aktivitu měl na bazarových stránkách http://vsezaodvoz.cz/profil/23655/filos12/

zvedavy 21.2.2017

vesmirek: ty by ses uživil u kriminální policie nebo rozvědky, mě ten děda zas tak nebere.

dave 21.2.2017

wow to je diskuze :) takze: rad prijmu do teamu zodpovedne adminy kteri budou prizpevky a uzivatele moderovat, uz totu zluzbu jeden delal ale uspesne nasel partnerku tak se toho vzdal: napiste na: dpirek@gmail.com a muzeme dat telefon. U toho spoplatneni mi ani nejde to neco vydelat, ale aby se odfiltrovali ti spameri, zaroven by tak vzrostla kvalita profilu, protoze kdyz si nekdo neco zaplati tak si snad aspon nahraje fotku, klidne penize rad venuju na sirotky do Ugandy (byl jsem tam na missi) :) jinak programovavi seznamky mne bavi, mam to jako konicka :) nejem zadne nejsem zadne becko, pracoval jsem v Google, v New Yorku :) ted se mi ale pred mesicem narodilo tredi ditko, navic dost cestujeme s rodinou (ted jsme zrovna v Singapore) (takovy utek pred zimou) takze to mam s tim casem narazove nekdy divoke... takze kdo chcete byt admin tak se ozvete, no a s temi poplatky, napadlo mne to udelat treba tak, ze by clovek musel zaplatit at muze posilat zpravy/postovat, tim padem by se odrizli smaperi, a nesluzni lide, s tim ze by se mohla udelat vijimka pro 'studenty' kdyz by mi nekdo poslal osobni zpravu s fotkou ze je fakt student, tak by mel plny pristup zadarmo... co vy na to?

vesmirek 21.2.2017

Po každém fyzickém človíčkovi je na netu spousta stop, takže i po tomto šedivém dědovi jich je spousta... a nakonec anomymní data vedou k datům neanonymním. No nejjednodušší to půjde přes ten úřad pro ochranu osobních dat, kde by měl být každý portál, kde je nakládáno s osobními daty, registrován. No dál nebudu svoji strategii prozrazovat...

jestrab 22.2.2017

Mě osobně je to jedno. Sice jsem to navrhl, ale nepatřím k lidem co by byli ochotni platit za seznamovací služby. Ale jelikož jsem závislý na zdejším foru tak asi bych něco poslal. Krom té fotky. Na net svoje fotky nedávám nikde.

jestrab 22.2.2017

vesmirek: s ÚOOÚ jsem psal že to vím jistě jen o e-shopech, nevím jak je to s ostatními stránkami zvlášť těmi komerčními, jen se domnívám že by to tak být mělo, jestli to tak je, to fakt nevím.

vesmirek 22.2.2017

jestrab: týká se to veškerých stránek, kde je nakládáno /platí i poro shromažďování/ s osobními daty a kde tedy musí být respektována závazná pravidla Zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a jeho prováděcích vyhlášek. Mimo jiné musí být stránky zabezpečeny protokolem https kvůli napadení hackery, což je první pochybení. A jistě jich bude víc. Pan Pavlík se bude brzy chystat na MěÚ Lovosice na úřad živnostenský a finanční k podání vysvětlení, jak to s účtem a dary myslel. Tento účet jim bude muset navíc ztransparentnit. Samozřejmě bude muset podat v tomto nebo nejpozději v příštím měsíci daňové přiznání i za minulý rok, kdy portál se zveřejněným účtem spustil. Pokud toto dopředu neoznámil finančáku, tak se vystavuje docela vysoké sankci. Na dary spadá darovací daň odvedená státu, jsou výjimky, kdy je od daně osvobozena, ale to ještě projdu, jestli je to tento konkrétní případ...

jestrab 23.2.2017

Tak jsem našel ten zákon o správě osobních údajů §16-18: https://www.uoou.cz/zakon-c-101-2000-sb-o-ochrane-osobnich-udaju-a-o-zmene-nekterych-zakonu-ve-zneni-ucinnem-od-1-kvetna-2014/ds-3109/archiv=0&p1=1257#%C2%A716,1 Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění účinném od 6. října 2016 ... velmi zajímavé. Co ty Dave, si registrovaný správce?

jestrab 23.2.2017

Podle kterého zákona musí být zabezpečený protokolem https?

vesmirek 23.2.2017

Kdy je nutné použít HTTPS? Použít zabezpečeného připojení přes HTTPS je povinností každého provozovatele webových stránek, kde se od uživatele vyžadují jakékoliv citlivé údaje (například přihlášení či heslo). To se bez výjimky týká:
* všech e-shopů (internetových obchodů) a všude tam, kde přijímáte objednávky,
* přijímání platebních karet a jiných peněžních transakcí (banky),
* přenosu citlivých údajů, jako jsou e-mailová adresa, poštovní adresa, jméno uživatele, heslo atd.,
* všech webových systémů, u kterých se předpokládá vysoká důvěryhodnost (úřady, školy, banky, …)
* a všude tam, kde je (např. zákonem 101/2000 Sb.) vyžadováno zabezpečení důvěrných nebo jinak citlivých informací.
Hlavní právní normou, která upravuje ochranu osobních údajů v České republice, je zákon č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Podle tohoto zákona si musí každý, kdo shromažďuje osobní údaje a informace za účelem dalšího zpracování, vyžádat k této činnosti souhlas. Souhlas poskytuje ÚOOÚ /https://www.uoou.cz/. Úřad pro ochranu osobních údajů je ústředním správním úřadem, který v České republice dohlíží na ochranu soukromí a osobních údajů.

vesmirek 23.2.2017

Jelikož náš milý anonymní Pavlík z Lovosic na CHRISTIAN-NET prokazatelně nakládá a shromažduje osobní data - fotky, jména, emailové adresy /je vcelku jedno, jestli jsou tato data ověřená - po registraci přijde ověřovací link, či neověřená - jména a příjmení si defakto neověřuje podle OP, protože se lze zaregistrovat třeba pod jménem Josef Vyskočil a projde to/, musel tyto stránky na www.uoou.cz registrovat. Neučinil-li tak, zadělal si na docela vážný problém. Další věc jsou ty sic dobrovolné dary a to by zase měl proklepnout finančák. Nejí totiž jasné, zda-li se za zveřejněným účtem opravdu skrývá náš milý anonymní administrátor, a nebo někdo jiný /třeba programátor či jiný správce/ nebo snad reklamní manažer a propagátor Remainder - jeho reklama od ´stano´ zachycena na jiných portálech, od admina bydlí kousíček, je zřejmé, je bude jho pravou rukou/.

jestrab 23.2.2017

A jak poznáš že stránka běží na https? Třeba tady na této seznamce nevidím protokol. A běží mi to na Firefoxu.

zvedavy 23.2.2017

Myslím, že shromažďovat něčí osobní data nejde jen tak. I církevní kartotéka ve sboru nebo farnosti se může dít jen ve státem schválené církvi. Nebo někde provozují sbor jako občanské sdružení, ale shromažďování dat nemůže dělat soukromá osoba, musí tu být nějaká právní forma, organizace. Stejně tak dary, nejde někam posílat peníze na účet. Účet neziskové organizace musí dodržovat pravidla, asi každý rok vykazovat finančnímu úřadu. To by se týkalo i zpoplatnění zdejší seznamky, zařídit to na úřadech, pak vykazovat úřadům hospodaření. Asi dosti času za málo peněz, ale odfiltrovalo by to neužitečné diskuze. Snad.

jestrab 23.2.2017

Teď vidím že když tam je https tak se to zobrazí a zelená ikona se zámkem, když není tak se nezobrazí http a je tam modrá ikona s písmenem i.

jestrab 23.2.2017

S tím samostatným účtem na dary byť by to byla nezisková organizace nebo fyzická osoba § 3, to je pravda, to je starost navíc. Čím více návštěvníků a dárců tím hůř. Teda u malých částek se to moc nevyplatí. Třeba kvůli 50 Kč apod. Tak snad od 200 Kč nahoru i když i to jsou jen drobné.

vesmirek 23.2.2017

S dary je samozřejmě určující nikoliv jednotlivé platby, ale celková suma, která se uvádí na samostatný prokotol do daňového přiznání za konkrétní kalendářní rok. Finanční správa má možnost si od banky vyžádat výpisy v případě jakýchkoliv pochybností nebo uvedení příliš a podezřele nízkých částek. Loni za 3 měsíce provozu to mohlo být prd, ale letos třeba i víc. Nevím, jestli jsou nějaké limity, dna či stropy, ale pracuje se na tom. Pavlík to banem mé osoby a narváním roubíku do huby osladil mě, takže teď to osladím já jemu. Bude litovat, že na mne kdy narazil. Nerad se mstím, ale v tomto případě jsem musel, protože není možné, aby si nějaký anonymas dělal z lidí srandičky a holubník. Někteří jeho přátelé ho sice znají, ale přesto si myslím, že mnoho lidí ne. Poděkovat Pavlík může Remainderovi, který mne na něho navedl, takže pozná, že i reklama /v tomto případě bude výsledek negativní/ může být škodlivá. Ale aspoň pozná, jak to chodí a naučí se to. Tuším, že o tom nemá ani páru, do čeho se namočil. V případě osobních dat, ač si to ani neuvědomuje, si zahrává s ohněm. Tož ať se nespálí.

jestrab 23.2.2017

K těm osobním údajům by mě ale ještě něco zajímalo. Díval jsem se do registru na signály.cz jako příklad jaké údaje se uvádějí při registraci. Mají tam 1) seznam dárců a přátel klubu 2) informace od uživatelů. Co když bych ale 3) chtěl o uživatelích vést ještě další informace, které nejsou od uživatelů samotných. Jako příklad: a) informace o tom kolik má uživatel zpráv, kolik nových, kolik příchozích, odchozích apod. b) jaké diskuse články navštěvoval / četl... Komu odpovídal na inzerát ... c) informace, které shromáždili jiní uživateli o něm a tyto informace nemusí být vidět ale mohou to být různá skrytá upozornění na to jak se uživatel chová na foru... Zřejmě se taky jedná o osobní informace, ale pak by to muselo být v jiném registračním formuláři protože se jedná o jiný zdroj dat.

remainder 23.2.2017

vesmirek - nechci ti do toho mluvit, ale abys pak nebyl překvapený. Být tebou, raději bych študoval jiné zákony. Zkus si tipnout, jaký zákon např. řeší jednání, pojmenované jako DEFAMING – což znamená zesměšňování, urážky, pomlouvání, znevažování a pošpinění pověsti druhého. Už jsi toho tady napsal veřejně tolik, že by ses měl spíš obávat ty, než kdokoliv jiný...

vesmirek 23.2.2017

Blablabla... to jako co s tím anonymní uražeči nadělají? Nic. Existuje nějaký sazebník na vulgární slova? Stejně tak můžu žalovat klidně i tebe, milý brácho, ústeckolabský Staníčku, z tvého pera na moji osobu padlo více urážek, než-li opačně. A ani Simone2 není svatá, stejně jako její lživé posměvačné poznámky na teplotu mého těla. Po debatě o evoluci radši vlákno smázla, protože pak by vyšlo najevo, že pravdu mají renomovaní vědci celosvětového kalibru a né ňácí místní tlučhubové mudr.lanti. Oba jste stejní, zavedli vlákna jenm na to, aby z nás dělali fackovacího panáka. Vejce to vzdalo, ale vesmirek se nikdy nevzdá.

vesmirek 23.2.2017

jestrab: stačí jen seznam e-mailových adres, který by při úniku dat mohl znamenat cenné střelivo pro různé spammery. Někde se vyplňuje i den, měsíc a rok narození a hned máme další údaj. Heslo je třetí osobní údaj. Vyznání, výška, váha, barva vlasů, barva očí, atd. další data. To o těch zprávách je spíše nějaká statistika. Ale není vyloučeno, že si admin s těmi daty nějakým způsobem hraje, tak jak popisuješ a že v tom celém systému má určitý cíl špehování a sledování. Jak nám zaručí, že nebudou data, fotky stahovány roboty a zneužity? Když si můžu otevřít profil, a prohlížet fotky, aniž bych byl přihlášen, a to ideálně ještě přes https? Vždyť je to amatérské a dostupné všem! Admin se má podívat na konkurenci, jak si data chrání a nešít horkou jehlou. Na to doplatí. Na seznamce GRAND toto brouzdání bez přihlášení není možné a fotky jsou rozmazané, a konktakty jako telefonní čísla neviditelné, pokud si nepředplatíte nějaký počet kontaktů nebo paušál za rok. Jak admin nám dokáže, že server, kde má webový prostor zřízen /zde doména g6/, je dostatečně chráněn vůči napadnutí hackery?

remainder 24.2.2017

vesmirek - dohlídneš si na špičku nosu? Vždyť to samé máš tady - taky si tady můžu bez přihlášení otevřít každý profil, číst diskusi a prohlížet fotky. A taky tu nemáš https. Je vidět, jak ti zášť zatemnila mozek.

vesmirek 24.2.2017

Srovnáváš jabka s hruškama, pravda je s https, ale zde se striktně nepožaduje jméno, příjmení a fotky, a nepožadují žádné dary a je zde alespoň demokracie s diskutování a svobodě slova a názoru. Nevládne zde žádný rádobydiktátor, který si pro svou seznamku lidi dopředu lustruje, kádruje a vybírá, jak to dělá tvůj ortodoxní kamarád Pavlík z Lovosic. Inu rudí komančové, ti by z něho měli radost. Možná je sám volí, kdo ví. Zatím čekám na vyjádření ÚOOÚ k dané problematice, tak pak všechny budu s výsledkem informovat.

jestrab 24.2.2017

A jak by se asi k tomu seznamu emailů dostal? Přes http běžně ne. A pokud použije nějakou hackerskou metodu tak se ti tam dostane i přes https. Například SQL injection, hacker vytvoří takový SQL požadavek, který mu např. vypíše skryté informace o uživateliích z určité tabulky. Ale to není chyba http, ale špatně napsaného kódu webové stránky na straně serveru.

jestrab 24.2.2017

Popravdě řečeno mě vyjádření ÚOOÚ k dané stránce vůbec nezajímá a pochybuju že někoho ze zdejších uživatelů to zajímá. Podle všeho to žere jen tebe.

vesmirek 24.2.2017

Nezabezpečené hhtp má větší trhliny než https a po nabourání lze tato data vytáhnout. Záleží jestli data jsou šifrovaná. U ÚOOÚ si chci jen ověřit, zdali má náš anonymní subjekt souhlas s nakládáním osobních informací, a jestli jsou dostatečně chráněny dle zákona. Pak jestli dary na zveřejněný netransparentní účet - bevíme, komu patří /došly-li vůbec nějaké/ jsou zlegalizované a odevzdá se z nich poctivě daň. O nic víc mě nejde. Pokud vás to nezajímá, použiji si zjištěné záležitosti pro svoji interní potřebu.

jestrab 24.2.2017

Já bych tu problematiku jednoduše popsal tak, že při zadávání přihlašovacích údajů ZVR email, heslo /ZVR klientem, http toto nezašifruje a tak pokud se nějakému hackerovi povede odposlouchávat tvou komunikaci tak si to přečte a má k tomu přístup. Otázka je ale jestli daný web takové riziko přenosu či nabourání představuje. Obsah chráněný SSL bude zašifrovaný a bez certifikátu či klíče ho hacker nepřečte. Další věc je jaké informace zveřejňujete a kolik citlivých dat jste zveřejnili aby vám to mohlo nějak ublížit. Na běžné seznamce kde lidi zadávají kategorie pohlaví, věk, město, děti, rodinný stav, tyto informace nejsou nijak ohrožující. Ohrožující by mohly být citlivé informace jako rasový náboženská příslušnost.
a vše co o sobě řekne osobního. Pokud se nějaký hacker rozhodne zaútočit a zjistit si to, případně někomu pozměnit účet, to už může mít ohrožující dopad. Když uhádne heslo na přihlášení a na váš účet nahraje fotky, a změní údaje na vašem profilu nebo stránce tak, že o vás vytváří klamný profil, určitě je to poškozující.

vesmirek 25.2.2017

Takže, máme první výsledky. Podle registru fyzických a právnických osob zpracování osobních údajů https://www.uoou.cz/verejny%2Dregistr%2Dzpracovani%2Dosobnich%2Dudaju/ds-1513/archiv=0&p1=1511 ´pseudoseznamka´ CHRISTIAN-NET není v tomto registru vedená, ani žádný jiný další subjekt z Lovosic, který by byl spojený s naším anonymasem. Uvedený správce a admin Pavlík tedy nemá stránky zabezpečeny podle zákona, nemá IČO a v tomto podniká načerno a zřejmě tak přijímá i dary. Je jasné, že nikdo nemůže tuto seznamku brát vůbec vážně. Musela by totiž mít náležitosti jako největší seznamovací agentura GRAND, tedy ověřenéá data a kontakty klientů /včetně fotek/, v kontaktech uvedené kontakty a obchodní podmínky, které najdete zde: https://seznamkagrand.cz/ostatni/obchodni-podminky/ a svoji ochrannou známku (Mgr. Oto Kronrád – GRAND®).

jestrab 25.2.2017

Čistě hypoteticky, pokud by existovala seznamka, která by umožňovala pouze anonymní seznámení - např. název účtu by byl náhodně vygenerován nebo by profil neobsahoval jméno a příjmení, ale nick, pak by taková seznamka neobsahovala osobní údaje. Protože emailovou adresu, která je skrytá, vlastně není osobní údaj, ale jen kontakt. Nevíme totiž kdo se pod účtem skrývá. Tedy například inzerát bez fotky a tohoto rázu: Svobodná maminka ve věku 22 let hledá přítele... není osobní údaj. Pokud tam není fotka. Na základě těchto informací nelze dotyčného člověka nijak identifikovat. Něco jiného by bylo kdyby si tam dotyčná dala fotku nebo jméno a příjmení, údaj město a věk, to už vede k identifikaci a je to jednoznačně osobní. Email však je neosobní pokud tedy zrovna není ve tvaru martina.kalouskova centrum.cz

vesmirek 25.2.2017

Předpokládám, že e-mailové adresy nejsou skryty správci, tedy adminovi, ten má právo profily mazat a vlastně celý web regulovat. Problém a rozdíl CHRISTIAN-NET oproti GRANDu je ten, že na Grandu se jméno, příjmení prováže s OP /RČ/, fotkou i telefonem a toto je verifikováno a ověřeno. Pokud na Christian-net žádná taková verifikace osob neexistuje, jako že ne, tak se jedná ve své podstatě o seznamku anonymní, protože si sami můžete jméno a příjmení vymyslet a projde vám to, jako to prošlo mě. Něco jiného je potírání nepohodlných osob a jejich oponentních názorů adminem, který se v tomto případě chová jako nadčlověk a diktátor a neuznává jiné a zejména odlišné názory. Kdo jde s prpudem, souhlasí, přitakává, tak to tam zůstává. Proto jsem psal, že to není na úrovni rovný s rovným, pokud se zrovna nedostanete do konfliktu s adminem, jako se to stalo mě. No nic, proklepneme si u MěÚ Lovosice na finančáku ještě ty daně a uvidíme. Daňový subjekt a správa, která se dozví, že jsou vybírány prostředky na veřejný, ale byť netransparentní účet, tak po tom půjde, jako slepice po flusu. Uvedený admin, pokud by měl svoji vlastní hrdost a čest, tak to tam vše zveřejní, ale z nějakého důvodu se prostě bojí. Tím ale nahrává nedůvěryhodnosti své osobnosti /je-li vůbec nějakou/ ani nedůvěryhodnosti těch stránek.

jestrab 26.2.2017

Admin sice má přístup k emailovým adresám, ale osoba které to vadí si může vymyslet anonymní email ve tvaru muz-z-ninive zavinac seznam.cz . Vytvořeni takového emailu je otázka 2 minut.

vesmirek 26.2.2017

Však proto jsem psal, že z tohoto hlediska se jedná o seznamku ve své podstatě anonymní a nedůvěryhodnou, zde je to ten samý případ, ale přístup admina /v omezování diskutování/ se liší a ani se zde nesnaží vybírat prostředky na programování. Protože základ je stránky vyrobit a pak už na to nemusí sahat, protože uživatelé obsah sami vytvoří. Na hatmatilku, tedy základy v http stačí průměrný jedinec a nepotřebuje k tomu mít nějaký složitý program. Pokud seznamka nemá paušály a platby, neslouží s výdělečné činnosti, finanční příspěvky mohou být na bázi dobrovolnosti, tak provozovatel na to ani nemusí mít IČO a živnostňák. To jsou případy obou těchto seznamek. Proto kdo chce mít garanci a důvěryhodnost profilů, ať jde na placený Grand.

jestrab 26.2.2017

Já nemluvím o té tvoji oblíbené seznamce, ale obecně. Jakýkoliv admin na jakémkoliv webu s registrací. Nevím co myslíš základy http... Stránky se píší v html, javascriptu, php, SQL a podobných jazycích a databáze je např. v mysql. http není jazyk, ale protokol. A průměrný jedinec co si něco málo přečte o těch jazycích sotva bude rozumět tomu jak zabezpečit webovou stránku a tím myslím zejména aplikaci a pak uložení dat.

stanikkol 1.5.2017

já tu novou krestanskou seznamku míním dělat primárně zadarmo s tím že v sidebaru budou reklamy

Uložit