Věkový rozdil mezí partnery

Chcí se zeptát na váš názor jaký je ideálni vztah mezí partnery? Co řikáte na vztah jak je žená mladší o cca 15let?

dannik 30.12.2015

komentáře: (24)

LucieVeronika 30.12.2015

Myslím, že na věku vůbec nezáleží. Mám kamarádku, která se trápí ve vztahu se svýma vrstevníkama, protože ji nechápou a nerozumí jí. Věk je věc, kterou by se člověk neměl omezovat- stejně jako barvou pleti nebo společenským postavením.

amper01 31.12.2015

Tohle už tady bylo, zalistuj trochu v tématech... Jinak - chudák holka. Podle statistik se ženy dožívají vyššího věku + ten rozdíl - to ji poravděpodobně čeká cca 20 let vdovství... Ale jinak - proč ne? Každého věc...

jestrab 31.12.2015

Pokud ti není 30 a jí 15. Nemusí to být špatný pro chlapa chodit s mladou a pružnou holkou ovšem je otázka jestli taky ten chlap je ještě pružný. Někdy to může být ideální, podle toho jak to zrovna vyjde. IMHO pokud ji je 25 a je mladá a nadržená a chce to často a jemu 40 a stačí mu jednou za 14 dní, tak to asi klapat nebude.

faghira 31.12.2015

jestrab - tož pro Tebe by to možná měla být i gymnastka, aby byla dostatečně pružná. Jinak doporučuji, aby ses přesunul na nějakou světskou erotickou seznamku a nekazil tady LuciiVeronice její vážnou diskusi.

dannik 1.1.2016

Jestrab no tebe jde jen asi o sex ale o tom to jen neni.

LucieVeronika 2.1.2016

Nezdá se Vám, že se tato diskuze trochu zvrhává?
Mimochodem, souhlasím s tím, že to není vyhovující a je tu mnoho věcí, které odrazují, ale jak už jsem řekla, kamaráda má o deset let staršího přítele a vypadá to že se vezmou. Když se mají rádi, nevidím důvod proč kvůli datu v občance přetrhávat vztah.

matys 2.1.2016

Lasce ani srdci neporucis.Kdyz vam je spolu dobre?preju vam to.

jestrab 3.1.2016

faghira a dannik: nechapu v čem vidíte problém. To je náhodou docela zásadní otázka kterou by si lidi měli položit když je mezi nimi takový věkový rozdíl. Vy asi máte zakázáno o sexu přemýšlet, natož mluvit. Jestliže jeden z nich to bude chtít výrazně častěji a jen občas nebo skoro vůbec, tak jim to bebude klapat, protože pudům neporučíš. V bibli sice je napsáno, že žena má vyhovět muži a naopak, ale v reálu je to jinak. Nemůžeš ji do toho nutit když nechce... dannik: to že tady píšu o sexu neznamená že mi jde jen o sex.

jestrab 3.1.2016

oprava: Jestliže jeden z nich to bude chtít výrazně častěji a druhý občas nebo skoro vůbec, tak jim to nebude klapat, protože pudům neporučíš a bude neuspokojený a frustrovaný ... Zajímavý ale o tom se asi v církvích moc nemluví jak moc to kdo potřebuje, co? Je to hřích že? Jen na to pomyslet, natož když to chce často. Spíš jsem to ale pochopil tak že on je ten starší takže u něj bude pravděpodobně nižší libido než u ní.

faghira 4.1.2016

jestrab - Jestliže tady mluvíš jen o pudech, tak to jsi opravdu někde jinde. Sex, jak ho stvořil Bůh, je o vzájemném obdarovávání muže a ženy v manželství. Ale o tomto tady tahle diskuze není.

jestrab 4.1.2016

Není? A o čem je? O věkovém rozdílu. A to k tomu patří. A jak o tom asi tak mám mluvit. Za slovo pudy se stydět nemusíš, to je normální slovo, které se používá úplně běžně když se mluví o sexu. Ty věci akorád nazýváš jinak, ty to chceš mít hezky naservírovaný a zabalený do hezkých romantických slovíček... Přesně tak, tahle diskuse není o manželství, ani o tom jestli sex stvořil Bůh, ale o věkovém rozdílu a co to přináší. Takže moje poznámka byla praktická a je k tématu. Jen jsem ho chtěl upozornit, že realita potom může být trochu jiná až přijde na věc.

palama 8.1.2016

Ahoj Lidičky.
Proč se tady tak často hádáte?
Jsem tady chvilku, ale těch sporů a různých dost osobních útoků jsem tu už viděl dost.
Podle mne Faghira i Jestrab mají pravdu každý ze svého hlediska a pro mne se to nevylučuje.
Vždyť vírou a snahou o život s Bohem mohu ten základní biologický impuls - pud přeměnit v něco většího a krásnějšího. A věk v tomto roli hrát může a nemusí. Já bych viděl mnohem větší otazník v tom, jestli je zralost myslím lidská a osobnostní daná věkem nebo něčím jiným a to podle mne rozhodně je. Znám řadu věkově starších lidí, ale jsou to děti a naopak, takže v tom bych viděl klíč.
Jestli si budou vzájemně pomáhat a inspirovat se k něčemu smysluplnému a dokáží si dát ve vztahu co potřebují, tak věk podle mne vůbec není překážkou spíše naopak.
Je to případ od případu.

jestrab 8.1.2016

palama: nikdo se tu nehádá. Je to jen výměna názoru. Nevím kde vidíš osobní útoky konkrétně v této diskusi? To je nesmysl. Tady normálně diskutujeme objektivně o tématu a nikdo nemá potřebu proti nikomu útočit. Konkrétně v tomto tématu jsem si nevšiml žádného útoku proti sobě ani proti nikomu jinému. V jiných tématech možná jo, ale nelze to tak jednoznačně říct, když tam nejsi s tím človkem a nevíš jaká je jeho reakce. Ale i kdyby se hádali o nějakou věc a přeli vášnivě, emoce partří k životu a neměl bych to nikomu za zlé dokud to nepřejde v osobní napadání a útoky ve smyslu - ty jsi ale ..., ten xyz to je ale ... atd. Co se týče těch pudů. Určitě to můžeš spojit, láska a pudy dohromady to jde taky nemusí se to oddělovat. Ale v momentě kdy je jeden unavený z práce a nemá na to chuť a druhá by to chtěla každý den tak to třeba i otravovat může toho chlapa že po něm chce pořád ten sex. Ještě horší pokud se snaží o dětsko a stane se jim z toho povinnost s pravidelným načasováním, tak to se může snadno změnit ve stres pro toho staršího chlapa, který potřebuje odpočinek z práce a trochu toho klidu od všeho. Chápeš jak to myslím. Dle mého názoru je ideální věkový rozdíl tak 5-10 let. Samotnému by mi nevadilo mít po svém boku mladou dračici o 15 let mladší, ale ve skutečnosti to je jen sen který se nemůže splnit. Fakt bych se divil tomu jestli by vůbec nějaká mohla mít zájem o tak starého chlapa.

Davy52 15.2.2016

Znám jedny manžely, u kterých je rozpětí 10 let a časem začali poznávat, že už je to moc.

cacorka 22.3.2016

Fajn diskuse, taky něco přidám. jestrab: super poznámka o sexu/milování. Domnívám se, že v rámci křesťanské výchovy se tohle téma hodně opomíjí. Je málo těch v kolárku, kteří o tom dokážou mluvit naplno a přesto je to dost velká součást vztahu, neoddělitelná. Myslím si, že na věku tolik nesejde, zda jsou od sebe 5,10,15 či více let. Teda v té dané chvíli. Libido máme každý nějak nastavené, proto sexu/milování chtivý může být klidně více ten starší z páru. Leč do budoucna to může být věc poměrně dost náročná, není-li to mezi těmi dvěma v souladu (předpokládám u obou věrnost). Do vztahu by člověk neměl jít s momentálním stavem srdce, mysli, situace. Trošku u toho myslet je potřeba! Vybereš-li si cestu >momentálním stavem srdce, mysli, situace>, pak nebij hlavou o zeď za pár let nad svou volbou a smiř se s tím. To, že v kámci křesťanství se dělají spolky >čistoty>, žádný sex před manželstvím, je sice pěkné, leč to přináší obrovské riziko. Tak trošku selského rozumu do toho života .)

amper01 22.3.2016

Toto téma už tady v jiné obdobě bylo: http://krestanskaseznamka.cz/diskuze/326 A mám-li zopakovat - nikomu to vymlouvat nebudu. Ale příjde mi to nefér vůči té ženě. Ikdyby jste zemřeli ve stejném věku, bude 15 let vdovou. Když přičteš statistický rozdíl - muži se průměrně dožívají o cca 7 let méně - tak ji chystáš cca 22 let vdovství... Každý si to přeberte jak chcete - já jen přidávám další pohled...

Anfiss 29.5.2016

Hned se mi vybavili ty známe osobnosti.....plodí děti v důchodovém věku...to už mi přijde jak sport a ukázat se... ale co bych viděla asi jako větší tragédii,ze stále s mladšími ženami, resp.manzelkami. jim jde věk nahoru, ale stále si udržují mladší ženy. Tady bych spíš řekla dle mého názoru, že už s tím MUZEM není něco v pořádku. Když trpí pořád na dvacitkach, možná nepatrně třicetiletých.....😎

Anfiss 29.5.2016

rozjitruji.Ale v každém případě jde omto jak se spolu ti dva cítí. Kdysi jedná taková osobnost kde byla starší žena řekla něco ve smyslu, že mladí lidé patří k sobě a ti starší také k sobě. Jinak to zákonitě musí občas pěkně drhnout..moc se mi ale líbilo svědectví paní Hany Maciuchová jak mluvila o panu Jiřím Adamirovi. Také velký věkový rozdíl, a milovali se velmi. Ještě teď ji vzpomínky rozjíždí dojimaji. To jsou zase taková fatální setkání,az to člověka bere a obohacuje tou láskou lidskou o které mluví.....a že je jí člověk vubec schopen....to mě velmi těší i inspiruje. Inspiruje k tomu,ze když se chce tak to jde ☺

filos12 30.5.2016

Mám za to, že manželství obsahuje nepřeberné MNOŽSTVÍ RŮZNÝCH PARAMETRŮ. Takže VĚKOVÝ ROZDÍL je pouze JEDEN Z MNOHA. Stejně tak bychom mohli vypíchnout jakýkoliv jiný parametr - např. manželství mezi zdravým a postiženým, bohatým a chudým, hubeným a tlustým... O každém parametru by se mohly vést nekonečné debaty, které by nakonec stejně nikam nevedly. Vezměme v úvahu, že i manželství s tzv. tradičním věkovým rozdílem trpí totálním nesouladem, takže se 50% z nich rozpadá. Manželství, kde je jeden nebo oba křesťané, nevyjímaje. A navíc, v té zbývající nerozpadlé části stejně žije mnoho manželů - mírně řečeno - nevesele a osaměle. V tomto světle je potom nějaký věkově rozdílový parametr jednak procentuelně neskutečně titěrný, a jednak - vytrhneme-li ho z celku jako téma k debatě - také zákonitě zavádějící. Ve šťastném vztahu nejsou slyšet v negativním duchu slova jako věk, nadváha, nešikovnost, malý plat, postižení, plešatost a podobně. Tam jsou naopak slyšet úplně jiná slova - porozumnění, vzájemná úcta, vnímavost jednoho k druhému, poctivost, věrnost... Ve věřících rodinách to dobře znají pod pojmem ovoce Ducha - Galatským 5:22: Láska, radost, pokoj, tichost, dobrotivost, dobrota, věrnost, krotkost, středmost. Bůh nám tedy jasně říká, CO JE KLÍČEM pro šťastné manželství. Vše ostatní - je nepříliš důležité. A to dokonce platí i v nevěřících rodinách, pokud jsou tyto parametry zachovávány...

zvedavy 29.6.2016

Proč řešit druhé lidi, Sára byla mladší o 10 let a po její smrti měl Abraham ty ženy asi výrazně mladší. I ta konkubína za života Sáry byla asi mladší. Jsou i ženy, co mají muže mladší od 15 a víc let. Tak proč u muže musí vadit 20 a víc let rozdílu? Některým ženám to vadí, prostě tikají hodiny, ujíždí vlak tak jim vadí, že stejně starý nebo dokonce starší muž by měl snad mít šanci. Asi tak, když to některé nebo některému vadí, tak at si najde věkově k sobě. Ale ať neřeší druhý lidi. Je to snad v desateru nebo kázání na hoře, jak má být starý manžel či manželka? Má se člověk řídit úsudkem druhých lidí a nebo co říká Písmo?

zvedavy 29.6.2016

Nakonec znám i případ, že on byl mladší o asi 18 let a taky to klapalo, ještě s ním měla 2 děti. Zkrátka každý podle gusta.

Anfiss 29.6.2016

Zvědavý: Máš pravdu, predsedo!

Tarquinius 24.8.2016

Vydělat na dům a další potřeby pro založení rodiny trvá dlouho, pokud už se to muži po letech povede, je logické, že žádá mladou ženu jako řekněme odměnu a jistotu, že bude moci bez problémů plodit a že o něj ve stáří bude mít kdo pečovat. Je to něco za něco.

Uložit